İstanbul'da dükkanımız var, kiracı çıkacakmış. Tekrar kiraya mı vermek mantıklı yoksa kendimizin değerlendirmesi mi?

Arkadaşlar İstanbul'da bi dükkanımız var. Kiracı ocak ayında boşaltacağını söyledi. Tekrar kiracı aramak çok stressli geliyor. Kirasını zamanın da ödemeyen bina da sıkıntı çıkaran kişiler denk geldi daha önce.

Acaba kendim mi biraz sermaye koyup birşeyler yapsam diye düşünüyorum. Karşısında büyükçe park var hemen karşı çaprazda da ortaokul/lise bi özel okul var. Bi üst sokakta da avm var yan yana 2tane. Yani işlek bi yer ama cadde üstü değil ara sokakta kalıyor. O yüzden cadde üstüne açılacak şeyler tutmaz. O yönde kirayada gitmedi zaten. Sizce nasıl birşey yapılabilir? Ben okul çocuklarına hitap eden birşey olabilir diye düşündüm ama bilmiyorum?

İstanbulda dükkanımız var, kiracı çıkacakmış. Tekrar kiraya mı vermek mantıklı yoksa kendimizin değerlendirmesi mi?
Tekrar kiraya verin.
Kendiniz değerlendirin.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İstanbul'da dükkanımız var, kiracı çıkacakmış. Tekrar kiraya mı vermek mantıklı yoksa kendimizin değerlendirmesi mi?
Cevapla