Malulen emeklilik için soru sorucam bilenleriniz varda yorum yazarmisiniz soruma?

Selamın aleyküm arkadaşlar benim eşim askerliğini yapmamış çürük vermişler kalbiyle ilgili sorun varmış daha sonra bir kez kalp krizi geçiriyor yoğun bakımda kalıyor sonra odaya alıyorlar taburcu oluyor daha sonra aradan seneler geçiyor biz evleniyoruz bı cocugumuz var benim eşimin askerligini yapmadığı dan ve kalp krizi geçirdiği den haberim yok neyse bı gece uyurken eşim kalp krizi geçirdi 😔 sonra hemen yoğun bakıma aldılar 1 hafta yoğun bakımda kaldıktan sonra odaya aldılar kalbine pil takılacak mis doktor diyorki ikinci sefer kriz geçirdi 3. De geçirirse kurtulma şansı olmaz dedi o yüzden pil takılacak şimdi benim sorum şu eşim 10 senelik sigortası var 2800 pirimli benim hastane çıkış işleminde nasıl bı rapor almalıyım emekli olabilmesi için çünkü eşim artık çalışamaz dedi doktor ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olursanız çok sevinirim tabiki gidip SGK ya sorucam ama sizlerinde görüşlerinizi almak istiyorum teşekkür ederim 🙏?
Malulen emeklilik için soru sorucam bilenleriniz varda yorum yazarmisiniz soruma?
Cevapla