Zamlı maaş ocak ayında mı şubat ayında mı alınıyor? Ve sizce yüzde kaç zam gelir?

Hangi ayda alınıyordu arkadaşlar?

Zamlı maaş ocak ayında mı şubat ayında mı alınıyor? Ve sizce yüzde kaç zam gelir?
Cevapla