Eşler arasında borç olur mu, eşim bana borç verebileceğini söyledi de?

9 senelik evliyim. hep çalıştım muhtaç olmadım eşime. aksine destekte oldum. calisamadigim dönemler tabi ki oldu. zaten ilk calisamadigim domemde gördüm yüzünü. cocuk dusunmezken plansız gebelik yaşadım. istende bu yüzden cikartildim (imza atıyoruz sözleşmeye hamile kalırsak kendimiz istifa ediyoruz ve hiç bir hak talep etmiyoruz.) o dönemde kendi çalışmasına rağmen asla bana para vermedi. ailem üstlendi bebek oluyor boşanma olmasın diye. plansiz olduğu için önceki dönemlerden kredi kartı borcum vardı 15 bine yakın. haliyle gecimimi ben sagladigin için karttan geçinip ayı gelince yatiriyordum. gene ödemeye en ufak yardımı olmadığı için ailem bunun 10 binini tek seferde kapattı.5 binini de taksitlendirdik. gene aile desteği ile oduyordum. ta ki ailemin durumu bozuluncaya kadar. bozuldu derken onlarında çok masrafı oldu bu dönem. kardesimi evlendirdiler. son 500 TL borcum kaldı. bunu eşime söyledim borç olarak verebileceğini iki ay içinde de ödemem gerektiğini söyledi. esler arasında borç olur mu?

Eşler arasında borç olur mu, eşim bana borç verebileceğini söyledi de?
Cevapla