Asgari ücrete gelen her zamdan sizce en çok kazanan taraf kim?

Ekonomi durağan iken senede 1 kez asgari ücrete zam yapılırdı çünkü etiketler olağan akışındaydı piyasada bir denge vardı ama enflasyon ile başlayan hayat pahalılığı ve etiketlerin inanılmaz fiyatlara ulaşması ile artık senede iki kere zam yapılmaya başlandı. Peki bunda en çok kazançlı çıkan taraf kim sizce? Asgari ücrete her yapılan zam ile Sgk, Bağkur ve Gss primleri de bir o kadar artıyor buda devlete daha çok gelir demek. Asgari ücretin artmasına sevinen firmalar ise ürünlerine daha çok zam yapmaya başlıyor giderlerimiz arttı diyerek, onlarda daha çok kazanmaya başlıyor. Peki sonuçta ne oluyor asgari ücretli zam aldığına seviniyor ama bir bakıyor etiketler, kiralar, vergiler yine almış başını gitmiş aldığı ücret 3 ay sonra eski orana dönmüş yine kara kara düşünüyor. Bu sizce ekonomide nereye kadar sürdürülebilir bir durum? Çözüm asgari ücrete zam mı yoksa etiketlerin artık bir noktada durdurulması mı?

Asgari ücrete gelen her zamdan sizce en çok kazanan taraf kim?
Asgari ücrete gelen her zamdan sizce en çok kazanan taraf kim?
Asgari ücretli kazanır!
Devlet kazanır, Sgk, Bağkur, Gss primleri gelen zamlar kadar artıyor!
Firmalar kazanıyor
Diğer (Açıklayınız)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Asgari ücrete gelen her zamdan sizce en çok kazanan taraf kim?
Cevapla