Ekonomi durağan iken senede 1 kez asgari ücrete zam yapılırdı çünkü etiketler olağan akışındaydı piyasada bir denge vardı ama enflasyon ile başlayan hayat pahalılığı ve etiketlerin inanılmaz fiyatlara ulaşması ile artık senede iki kere zam yapılmaya başlandı. Peki bunda en çok kazançlı çıkan taraf kim sizce? Asgari ücrete her yapılan zam ile Sgk, Bağkur ve Gss primleri de bir o kadar artıyor buda devlete daha çok gelir demek. Asgari ücretin artmasına sevinen firmalar ise ürünlerine daha çok zam yapmaya başlıyor giderlerimiz arttı diyerek, onlarda daha çok kazanmaya başlıyor. Peki sonuçta ne oluyor asgari ücretli zam aldığına seviniyor ama bir bakıyor etiketler, kiralar, vergiler yine almış başını gitmiş aldığı ücret 3 ay sonra eski orana dönmüş yine kara kara düşünüyor. Bu sizce ekonomide nereye kadar sürdürülebilir bir durum? Çözüm asgari ücrete zam mı yoksa etiketlerin artık bir noktada durdurulması mı?


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer