Herkesin sattığı ürünün fiyatını belirlediği bir ortamda, zamanını ve emeğini satan işçi neden bu bedeli belirleyemiyor?

.
.

Marketler, mağzalar, lokantalar, satış yapan tüm esnaf, sattığı ürünün fiyatını sürekli güncelleyebilirken, yüce devletimiz ve yüceler yücesi amirimiz yeniden değerleme bedeli adı altında, ceza ve harçlara yüzde 123 zam yapabiliyorken, neden işçi keni sattığı ürünü kendisi belirleyemiyor?

Herkesin sattığı ürünün fiyatını belirlediği bir ortamda, zamanını ve emeğini satan işçi neden bu bedeli belirleyemiyor?
Cevapla