Ben bir kazak almak için kırk defa düşünürken yabancıların 4-5 poşet dolu alması çok zoruma gidiyor. Ya sizin?

Vandayim özellikle İranlılar çok burada yerli Zor bulursun magzalarda çok sinirlerimi bozuyor yerli halk bu kadar zorlukla üç beş parça zor aliyorken bedavaymis gibi eli kolu dolu çıkmaları her yerde olmaları canımı çok sıkıyor yemin ederim ben kendi ülkemde bu kadar zor şartlarda istediğim hiç bir şey alamazken onların keyif yapmaları yemeleri sinir bozucu alışverişi Türkiye'de yapıyorlar sizin de zorunuza gitmiyor mu ben bir mont bile alamıyorum ya bir milyar ne onlar iğrenç giyimleri her mağaza her yerde ya bir tane Vanlı görmezsin magzalarda dolusmuslar botoksli estetikleri ile bu şartlar beni insan sevgisinden de tiksindirdi. Böyle olmamaliydi kaç defa gelecez bu yasa böyle sefalet olup onlar yiycekse ha yaşamışım ha yasamamism TC vatandaşı olmuşum boş

Ben bir kazak almak için kırk defa düşünürken yabancıların 4-5 poşet dolu alması çok zoruma gidiyor. Ya sizin?
Cevapla