Kış için mont bakıyordum internette fiyatları yüksek bekliyordum da bu kadar da değil neredeyse bir montun fiyatı asgari ücretle aynı olmuş.
Bir ay boyunca sadece bir mont alabilmek için mi çalışıyor insanlar bu nasıl iş dostlar?

Kış için mont bakıyordum internette fiyatları yüksek bekliyordum da bu kadar da değil neredeyse bir montun fiyatı asgari ücretle aynı olmuş.
Bir ay boyunca sadece bir mont alabilmek için mi çalışıyor insanlar bu nasıl iş dostlar?

Ben bu yüzden çevremden araştırıp bir iki konfeksiyoncu buldum. Zaten bizim marka diye bir ton para saydığımız üretim fazlası veya ufak defosu olan ürünleri 30-40 liraya alıyorum. Geçen gün bir tanıdığım vasıtasıyla yurt dışına bilindik bir markaya dikim yapan bir atölyeden 55 euroluk ürünü 55 liraya aldım :D
Sana işim düşebilir 😅
@_melisYıldız_ bu konu hakkında konuşabilir miyiz?
@_MelisYıldız_
Neresi buralar biz de gidelim, tarif eder misin?
arkadaş olabilşr miyiz ksmxpsmdhsksk
Fiyatlar uçmuş durumda asgari ücrete çalışılmasa bile markalı ürünlerin yanına yaklaşılmıyor ancak çocuğu varsa alışveriş yapıyor insanlar ya da bekar ve ailesiyle yaşıyorsa. Bir ay çalışıp 12 ay taksitle ödüyorlar
Bir mont kaban almak için kesinlikle taksit şart fiyatlar o kadar yüksek ki peşin olarak insanların alabileceğini paraya kıyabileceğini düşünemiyorum
Her keseye göre ürün var. Ama tabi alım gücü de bu denli düşük olmamalı. Hırsızlar götürmeye, taraftarı ena-yiliğe doymuyor.
Hırsızlık , yolsuzluk azalıp ta bir Avrupalı gibi ayda 40-50 bin lira maaş alınsa, elbette nitelikli ürünlere ulaşmak çok daha kolay olur.
Cevap
12Cevap
Ülkenin durumu çok kötü maalesef
“giymeyin kardeşim, mont almayıverin, bunlar hep dış mihrakların fiyat yükseltmesi" diyerek püskürttükleri iddia.
sıfır araba alırken iki tane de devlete alıyoruz diyoruz, almayın kardeşim diyor.
kredi faizleri çok yüksek diyoruz, çekme kardeşim diyor.
ekmek arası döner 50 tl diyorum, yeme kardeşim diyor.
ok kardeşim.🙂
Çıkar telefonunu gösterciler var birde haha şaka gibi ülke...
Ağlanacak halimize gülüyorum artık
Dünya kadar marka giydim vs.. Lcw de bir mont buldum su geçirmez şişme mont..
Memnun kaldım 700 tl idi. Tavsiye ederim içi de polar gibi..
Zaradan da aldım, Pull&Bear den de.. Berskha da var ama hepsi yağmur altında suyu emiyor..
Çok iyi denilen markalar bunlar ama Avrupada orta segment sayılır..
Birde insafsızlar öyle güzel kabanlar çıkardılar ki bu yıl alamıyoruz sebete ekleyip hayalini kuruyorum anca
Cidden öyle bilerek yapıyolar valla 😒 ama her hayal bir gün gerçek olur sıkma bunun için canını Allah başka dert vermesin:))
Markaya para veren Bi mlsan evet eğer kumaştan giyimin fiziksel maliyetinden anlıyorsan yoo öyle bir şey
montsuz geziyom awk nerden mont baksam 999 tl hayır yani 1000 de yapmıyor 999 ne yahu
Pskolojikmis o şey 😃 insan beyni 4 rakam yerine 3 rakam görünce daha az zannediyormuş 😃
Sende saol
Kanka bu markalar dünya standartlarında orta kalite olarak geçiyor. Kalite gant. Efenime soyliyim moncher gibi markalar onlar da 20-30 bin felan
bu pumaya bu fiyatı verceğime the north face alırım daha iyi
ya da o paraya bir koli bally alırsın dimi djdjdjd
he koklarım hem oh mis 😂
Dünden razıymış bende seni cici bir kız bilirdim yanılmışım ballyci çıktı djdjdj 😂😂😂
cici şekilde koklarım ben 😂
https://www.hizliresim.com/e01e8es
İyi o zaman bende sana eşlik ediyim hızlı bitiren kazanır 😂😂
ölmeyelim bunu koklarken 😂😂
Parfüm kokusundan ölmesiysek ballyden hiç ölmeyiz vitamin bu adı üstünde ball-i 😂😂
ahahahhaha manyak 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 o zaman en çok sen kokla sana bişey olmazsa ben de çok koklarım garantiye almalıyım kendimi
Yüzüne boya badana yapıyorsun sende aynı şey ikiside kimyasal 😂
ben normalde hep sıfır makyaj dolaşıyorum ne boya badanası 😂
Pek inanmadım ama neyse sen öyle diyorsan öyledir piremses 😃😃
prensesler yalan söylemez ki 😂 he özel düğün vs gibi şeylerde full makyaj oluyoruz o ayrı 😂
İşte bu yüzden düğünlere gitmiyorum insan hangi güzeli keseceğini şaşırıyor dmdjsd şaka tabi 😂
hayda 😂😂😂
Neyse çok uykum geldi ben yatar hadi iyi geceler sana badanacı 😃
badanacı mı üzdün :/ 👋🏻
Vallahi yazık diyorum halimize. Yani genel olarak. Yoksa hiç yazık olmayan insanlar da var, istediği her şeyi anında alabilen.
Benimde monta ihtiyacım vardı ama uzun süre devam edeceğim sanırım diğerleri ile
asgari ücret alan biri 5klık mont almasın bi zahmet
@MauroIcardi sana tipsizleri bakar zaten anca
@yürüyenyıkıkhüüü Mont ne ki son model İphone alanlar var.
@_MelisYıldız_ evt doğru
Ben ekonomiden memnunum her şey on numero bence
500 tl ye aldım mont.
marka vs takıntısı yapmadna alınabilir
Geçen sene çalışırken iki tane mont almıştım allahım hayatımda aldığım tek doğru karar bu olabilir 😅 dolar gibi fırladı
Keşke bende alsam hayatımın hatası oldu almamak 😅
Artık cesaret ister yiğidim. Gözünü kapa ve bir an önce yap 😂
Ya hadi ben kendimi geçtim ama 4 5 kişilik aileler napacak zaten hersey bu kadar pahalı mont bu ihtiyaç
bu hükümete oy veren koyunlara mustehak da olan bize oluyor
Bu kadar para asla vermem monta çakma giyerim daha iyi
Puma güzel degil nike alsana
Her modele bakıyorum ama sanırım north face alacam en azından verdiğim paraya değer :))
Hâlbuki bu ülkede zam çok şaşırtıcı bişi..
Bir mont için gereksiz bir fiyat
Hayat çok pahalı çalışmak zorundayız
Yani bu fiyat biraz ucuk
daha uygunuda var bu kadarı lüks
Pazardan giyin, ölmezsin
Giyinmedigimi nerden biliyosun 🤔
Şişme mont görüntü kirliliği
Batik ekonomi
Alamiyorum maleseffff
Lcw de 1000 tl
Marka Lux 350 euro
Bir pazarından bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?