Öğrenciyim sizce gram altın alıp 1-2 yıl bekletmem mantıklı bir yatırım olur mu?

Öğrenciyim gelirim vs yok 2 bin civarı para var şu an biriktirdiğim fiyatlar çok arttı gram altın alıp 2 yıl falan bekletsem kârım ne olur sizce

Öğrenciyim sizce gram altın alıp 1-2 yıl bekletmem mantıklı bir yatırım olur mu?
Cevapla