Selam 🤗
Ben bu yaz arkadaşımın yanina Fransa'ya gittim 2 ay Fransa'da çalıştım toplam 2700€ para ile yurda döndüm...
Eylül sonunda döndüm 2,5 ayda 24000tl para harcamışım ve para nereye gitti diye sorsanız buna pek cevap veremem 😶
Mesela dün şu kombin aldım...

Kot ceket, kot pantolon ve beyaz body toplam 1247tl para verdim. Para su gibi eriyor 🙁
Üniversite için Ev tuttuk 3 kişi kalıyoruz;
- Kira 10000tl verdim.
- 3 pantolon 1300tl
- 2 mont 1200tl
- 2 crop body 300tl
- 1 bot 499tl
- 2 ceket 750tl
- 2 parfüme 850tl
- Diğer ıvır zıvırlara 5000 üstü verdim
Demem o ki sadece ihtiyaçlarım için ben 2.5 ayda 18-19k harcadım. Zorunlu olmayan harcamalarla birlikte 24k param gitti.
Ben devletten 850tl kredi alıyorum bu para benim neyime yetecek? Sokakta yatsam karnımı bile doyurmaz.
Gerçekten bu avrupadaki insanları felaket kıskanıyorum 😡 miss gibi hayat yaşıyorlar. Diyecek bisey bulamıyorum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer