Türkiye'de para kazanmak bu kadar zorken harcamak neden çok kolay?

Selam 🤗

Ben bu yaz arkadaşımın yanina Fransa'ya gittim 2 ay Fransa'da çalıştım toplam 2700€ para ile yurda döndüm...

Eylül sonunda döndüm 2,5 ayda 24000tl para harcamışım ve para nereye gitti diye sorsanız buna pek cevap veremem 😶

Mesela dün şu kombin aldım...

.
.

Kot ceket, kot pantolon ve beyaz body toplam 1247tl para verdim. Para su gibi eriyor 🙁

Üniversite için Ev tuttuk 3 kişi kalıyoruz;

  • Kira 10000tl verdim.
  • 3 pantolon 1300tl
  • 2 mont 1200tl
  • 2 crop body 300tl
  • 1 bot 499tl
  • 2 ceket 750tl
  • 2 parfüme 850tl
  • Diğer ıvır zıvırlara 5000 üstü verdim

Demem o ki sadece ihtiyaçlarım için ben 2.5 ayda 18-19k harcadım. Zorunlu olmayan harcamalarla birlikte 24k param gitti.

Ben devletten 850tl kredi alıyorum bu para benim neyime yetecek? Sokakta yatsam karnımı bile doyurmaz.

Gerçekten bu avrupadaki insanları felaket kıskanıyorum 😡 miss gibi hayat yaşıyorlar. Diyecek bisey bulamıyorum...

Türkiye'de para kazanmak bu kadar zorken harcamak neden çok kolay?
Cevapla