Akbank aradı. 45 gün borcum gecikmede olduğu için ihtarname basılmış. Ne demek bu ihtarname yani yaptırımı nedir?

Aysonu ancak ödeyebilirim ozaman da 55 gün buluyor. Bir sıkıntı olur mu, sgkli çalışan biriyim. Haciz gönderirler diye korkuyorum?

Akbank aradı. 45 gün borcum gecikmede olduğu için ihtarname basılmış. Ne demek bu ihtarname yani yaptırımı nedir?
Cevapla