YASAL TAKİPTEN KARA LİSTEDEN ÇIKMA OLAYI DİLEKÇEMİ VERMEM LAZIM?

Ben unıversıtede yasal takıbe gırdım hala ne kredi kartı ne kredi kullanabiliyorum maaşımda yüksek şu an 2 bın tl lik borcum kaldı onu yarın ödeyecegım daha sonra bu af yasası cıkıyormus yararlanabilirmiyim yoksa bankalara dilekçemi vermem lazım?

YASAL TAKİPTEN KARA LİSTEDEN ÇIKMA OLAYI DİLEKÇEMİ VERMEM LAZIM?
Cevapla