10 gündür bende kalan flörtten kira parası alsam yanlış anlar mı, malum hayat çok pahalı. Dolabı da silip süpürüyor?

10 gündür bende kalan flörtten kira parası alsam yanlış anlar mı, malum hayat çok pahallı. Dolabı da silip süpürüyor?

10 gündür bende kalan flörtten kira parası alsam yanlış anlar mı, malum hayat çok pahalı. Dolabı da silip süpürüyor?
Cevapla