Arayüzü güçlü bir uygulama arıyorum. Bazıları çok karışık ve kâr/zarar olayını göstermiyor.

Arayüzü güçlü bir uygulama arıyorum. Bazıları çok karışık ve kâr/zarar olayını göstermiyor.

İş cep'ten memnun çoğu kişi bu konuda. Ben kullanmadım türk borsasıyla işim olmaz ama baktığımda güzel görünüyordu.
Türk Borsası'nı niye tercih etmiyorsun peki?
Kısa vadede fazla dengesiz uzun vadede zaman kaybı gibi geliyor. Ama baya kar edenleri duydum o ayrı.
Nerede oynuyorsun peki?
Cevap
2Cevap
Forex uygulamasını kullanabilirsin. Abim ondan memnun
Forex çok sevmiyorum ya.
Ben bineance kullanıyorum
En iyisi ziraat borsa, üstüne tanımam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?