Doğalgazı gündüz açıp gece kapatmak tasarruf sağlar mı?

Bizde gece gündüz düşük ayarda çalışıyor ama bu bana saçma geliyor evin yalıtımı iyi, daha hava da eksi derecelere düşmedi, gece zaten ev havalandırılmadığı için fazla ısı kaybı olması da imkansız. Bütün gün düşük ayarda çalıştırmak yerine gece yatarken kapatıp gündüz biraz daha yüksek ayarda çalıştırmak 45 yerine 50 de mesela 24 saat değil de 12 saat çalışsa, En azından kış gelinceye kadar, daha mantıklı ve tasarruflu değil mi sizce.
Doğalgazı gündüz açıp gece kapatmak tasarruf sağlar mı?
Cevapla