Aylık kazancım asgari ücretin 6.5 katı ama birikim yapamıyorum. Ne önerirsiniz?

27 yaşındayım 7 yıldır çalışıyorum ama ev ve araba + olarak banka bir miktar nakit harici birikim ve yatırım yapamadım. Kendimi para harcamaktan alıkoyamıyorum önerileriniz var mı konuda?
• Göze sokmaya çalıştığım falan yok saçmalayacak insanlar lütfen yazmasın.
Aylık kazancım asgari ücretin 6.5 katı ama birikim yapamıyorum. Ne önerirsiniz?
Cevapla