Birikiminle hangisini yapmak istersin? Bir ömür çalışıp bir miktar para biriktirdin diyelim, bu birikimi nasıl değerlendirirsin.
Dünyayı gezmek mi ev almak mı?

Dünyayı gezmek
Ev almak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Birikiminle hangisini yapmak istersin? Bir ömür çalışıp bir miktar para biriktirdin diyelim, bu birikimi nasıl değerlendirirsin.
Dünyayı gezmek mi ev almak mı?

Seçeneklerden biri olursa dünyayı gezmek isterim, gezerek daha kültürlü hale gelir insan. Bunun dışında kendi işimi kurmak isterdim, risk alırdım. Denemekten zarar gelmez :)
Atalarımızın her konuyla ilgili bir sözü olduğu gibi bu konuyla ilgilide bir sözü var.
Ayranı yok içmeye tahtıravanla gider sıçmaya derler 😄
İlk önce evin olacak. Sonra ne yaparsan yap.
Ev alırım tilki döner dolaşır yuvasına geri döner. git ye parayı gez toz gel. kira da otur sokakta kal saçmalık o para hemen suyunu ceker. Kalirsn malak gibi
Cevap
31Cevap
Ben biraz garanticiyim, ev alırım.
Dünyayı gezmek
Hayalim dunyayi gezmek olsa da ev almak ondan daha mantikli ilk olarak. Bu yuzden ev almak ve kiraya vermek, gelen parayla dunyayi gezmek en iyisi olacaktir.
O kadar uğraşmışım, biriktirmişim. Bunun karşılığını daha kalıcı bir seçenek olanı ev almayı tercih ederim.
Dondurma istiyorum. Çikolata istiyorum. Soğuk baklava istiyorum. Kilo vermek isteyen ben her resme yemek olarak bakıyorum
Dünyayi gezmek isterim. Bi tuğla parcasini ömur boyu ödemektense
Evim var. Dünyayı gezmek, görmediğim yerleri görmek hatta yurtdışına yerleşmek hayallerim arasında 🙂
Ev almayı tercih ederim. Yaşlanınca dünyayı gezmemin bir anlamı olmayacak. Gençken dünyayı gezip yaşlanınca da ev ev gezemem.
aslında sana dünya olacak birisi varsa ev almak daha mantıklı ama yoksa dünyayı evin yaparsın :D
Kendime yatırım yapardım sonra gezerim dünyayı
Dünyayı gezerken yorulacağım için ev alırdım ben😬
Ben şahsen ev alırdım. Aynı zamanda ev aldığın da yatırım da yapmış oluyorsun.
Tabikide dünyayı gezmek ama elimde sonunda da memleketimde olmak
Dağ başında bir çiftlik evim olsun gezmeler tozmalar istemem kalsın. 😊
Dünyayı gezmek, anı yaşamanın değerini hiçbir şey tutamaz
Dünyayı gezip farklı ülkeleri kültürleri görmek kendime yatırım yapmak isterim, betona tuğlaya değil
İki seçenek arasında kalırsam ev alırım fakiriz unutmamak lazım
İlk Türkiye sonra dunya seyahati. Net. Dunyaniz beton parçaları arasında sinirli mi ya
Geziyorum zaten ev almak daha mantıklı
#Hükümdar
Önce bir ev alalım başımızı sokacak bir evim olsun inşallah sonra dünyayı gezerim diye düşünüyorum
Evin varsa ev olmaya gerek yok 1 ev yeter aldığın ev seninle gelmez ama gezdiğin gördüğün her yerin sende bir anısı kalır
Bidaha yaşayamıyacağın bi dünyada mal mülk biriktirmenin bi amlamı yok bence
Ev alıp birikim yapıp dünyayı gezmek sonuçta yaşlanınca çalışmakta zorlanicam bende gezerim
Ev almak, dünyanın gezilecek bi tarağı kalmadı
Dünyayıgezebilmek icin vize almayi denedim red yedim abd vizesi. Sonra yunanistan denedik red yedik. Ispanya falandeniyoruz hep red oluyor. Pes edip ev alicam galiba.
Şöyle 5 tane falan evin olacak sonra hepsini kiraya vericeksin kendinde de karavan alacaksın, sonra da dünyayı gezeceksin
Ev almak daha mantıklı
Tabi ki de dünyayı gezmek
şu an da tam coin alma sırası 🤣
Öleceğim için dünyayı gezmek
Dünyayı gezmek isterdim
Ev almak ama değerlendirmek daha mantıklı bu ekonomide
Dünyayı gezmekk.
Ev alırdım. Evi alırsak rahat gezerim.
Ev aldık artık dünyayı gezeriz
Ev değil de karavan alıp dünyayı gezmek isterdim
Ev parasıyla dinya turu yapılmaz. Ev alırım
Birikimim 2 sinide yapmaya yetmiyor 😂
Dünyayı gezmek hayalim
Gezmek ya ben öyle ortadoğu adetleriyle uğraşamam
Her ikisini yapmak en güzeli
gerçekler asgari hayaller paris
Ev almak..
Döviz almak
Paramı biriktirmek ve yatırım yapmak
Gezmekkk
Bence gayet güzel aktivite
Ev almak tabikide
Ev almak
Tabikide ev alırdım 😂
A şıkkı
Ev almak garanti
Ev almak
Ev almak
Uyumak
A şıkkı
Ev almak
Ev almak
Tabi ki de ev almak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?