+1 yılO güçsüz erkekler savaşta ölünce kadınlara güçlü düşman askerleri kalıyordu tabi.
Ama acı gerçek, tam sizin gibiler deyip konuşmaya başlayacağım, oradan bir erkek güzel olsun beni doyursun her şeyi veririm demiyor mu, kilitlenip kalıyorum.
Sorun zihniyet. Öyle erkeğe böyle kadın. Allah'a yakın, bana uzak.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Kız tavlayıpda cebinde 5 kuruş olmayan erkekden ne beklersin. Erkek adamın parası olucak
223 Yorumla
Soran+1 yılİçinde eril enerji duran erkekler de varmış çok şükür
Soran+1 yılYa imkan el verdiğince asgari ücretli adamlar bile evine karısına sahip çıkıyor
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılAllah yardık etsin diycem de fakir erke parayı bulunca bozuyor
- +1 yıl
Ben açık konuşcam biraz hani bazı kızlar diyorlar ya işte parayla saadet olmaz. Veya biz kızlara para sökmez veyatta 2 gönül bir olunca samanlıkta seyran olurmuş falan keskinilke yalan bana göre her kız parayı sever parasız aşk olmaz bence. Zengin olcanki aşk da olur huzur da parasız hiç bişey olmaz ben çok farklı düşünüyorum. Bazı erkekler de çalışmadan etmeden yok efendim allah bize zenginlik versin diyip boş boş konuşuyorlar. Sen oturduğun yerde gökten para düşmesini beklemiceksin kafayı kullanıp para kazanmanin yolunu bulacaksin. Herkes sağlık sıhhat olsun yeter diyor şimdi deme. Abi Lamborghini kullanan adamin sağlık sıhhati yokmu yapmacık cevaplarla karşıma gelip sinir oluyorum ya 😂😂. Para ve ilişki bir olmalı ki partnerler de mutlu olur huzurlu olur parasız aşk sisli bir havaya benzer önünü goremessin. Hadi evlendin diyelim 3 ay sonra geçim sıkıntısından dolayı boşanırsın kimse her şey para değil diyipde edebiyat yapmasın her şey para bunu onlarda iyi biliyor
Soran+1 yılÇok haklsıın zeka işte. Ya da zenginlik değil karakter diyolar niye zengin olanda karakter olamaz mı😅Boşver Allah onları da onlara göre yaratmış
Soran+1 yılHahahhh
Soran+1 yılYok öyle borsadan felan kazananlar znegin değil doğuştan zengin olacak
Soran+1 yılMüteahhit olacak gibi benimki
- +1 yıl
Mesele zengin ya da fakir olmak değil... Görüştüğünü kişinin az çok ne olduğunu bilirsin... Olmayan parayı harcatmaya çalışınca sorun çıkıyor.
- +1 yıl
Müteahhit olacak demişsin. Müteahhitlerin ne büyük riskler aldığını, içlerinde bir gecede herşeyini kaybeden insanlar olduğunu biliyor muydun?
Adam iflas edince sen de mi gideceksin?
Soran+1 yıl@Freddy1616 giderim tabi zenginlik hoşlanmam iÇin olmazsa olmaz kriter
Soran+1 yılBulmadım la içime öyle doğdu
- +1 yıl
Yoksa ne yapsın?
X lira kazanıyor diyelim.
Kadın 2x istiyor.
Banka mi soysun?
Soran+1 yıl@Freddy1616 yok kadın 2x istiyorsa zaten ilgisini çekmez ki
+1 yılevet rahatsız edici. abicim kimse seni o kızla çık ya da o mekanlara git, en önemlisi hesabı sen öde diye zorlamıyor ki? ya kızdan ayrıl ya kıza ortak ödeyelim de ya o mekanlara gitme ya da en kolayı hiç kız işine bulaşma.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen ya ben aldatan erkekler için de aynı şeyi düşünüyorum karısına evdeki diyolar karısı ona Allah tarafından kardeş olarak verilmiş değil ki kendi tercihi olarak beraber olduğu kişi yani Allah o iki türlü erkeği de bana hiç denk getirmeye amin
+1 yılParaya düşkün olan hele kadınına para hesabı yapan adam değildir
29 Yorumla
Soran+1 yılEşim yok ben genç kızım daha
Soran+1 yıl@Behavaha la yok erkekte bu soğutuyor diyorum mesela şöyle bi örnek
Soran+1 yılmesela iş görüşmesine gitmiştim patron adam şehirdışına gidiyoruz iş için bi otel 500-600 olmuş o yüzden evlerde kalacaksınız demişti nasıl soğumuştum
- +1 yıl
1 ay kalacaksan ev tutması mantıklı
Soran+1 yıl@Freddy1616 saf mısın günübirlik geziler
- +1 yıl
Hayır saf değilim. Tecrübeliyim. 3 aydan fazla otelde kaldığımı bilirim
Soran+1 yıl@Freddy1616 senin 3 ay otelde kalmanla dediğim işin alakası yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklerin %70 i aptal siz gözünüzde büyütüyorsunuz daha kendine bakmayan ağlak ezik ana kuzusu dolu adam ailesinden kopamamış ki kendine bakamıyor sana baksın 30 yaşında hala ailesiyle oturan erkekler bilirim eğitimi olmayan çok fazla düşün ki liseyi bile bitirmemiş geri kalanı da normal maaşlı 10 bin 30 bin falan işte onlarda normal bir durum bu senin dediğin parasına bakmayan adam yüksek zümre ve onlarda zaten aynı zenginlikte biriyle beraberler aylık 100 bin kazanan belki daha fazla ama parayla adam olmuş insanlar da tanıyorum ama yine onlara o zengin kızlar bakmıyor 😂 vizyon bize doğuştan mi yükleniyor nedir.
014 Yorumla
Soran+1 yılÜnlülerde bile aynı zenginlikte beraber değiller ya kadında paraya bakmaz her erkek
Cevap sahibi+1 yılHayır bakıyorlar işte size öyle söylüyorlar polisler bile ilk önce maaşa bakıyor düşün herkes polis olabiliyor bide bu devirde. Ve zenginlerden kastın umarım fenomenler değildir çünkü ünlüler aynı zenginlikteler dizilerdeki gibi değil hayat
Soran+1 yılFenomenler değil orta zmrgin fenomenler onlar zengine bakar öyle erkeklerde ego olur
Soran+1 yılCanım polis hakim vs ya da müdür bunlar direk kadında statüye bakar. Doğultan zengin erkek böyle şeyleri aşmıştır. Kadını süs olarak görür
Soran+1 yıl*doğuştan
- +1 yıl
10 000 ile 30 000 arasını normal maaş demişsiniz... dikkatimi çekti... Bir işveren neden sana 50000 versin? Tek bir kişiye 50 000 vereceğime 5 adam alırım daha mantıklı...
Diğer konu Ben mesela 12 sene ailemden ayrı yaşadım. Babam vefat edince annemin yanına dondum. Şimdi ana kuzusu mu oluyorum?
Cevap sahibi+1 yılEe tamam benim dediğime geliyor işte sonuçta bakıyorlar. Kadını süs olarak görmez âşmamistir buna kim inandırdıysa seni yalan söylemiş
Cevap sahibi+1 yıl@Freddy1616 Evet normal maaş asgari ücreti mi normal maaş sanıyorsun? Fakir zihniyeti ile düşünüyosun işçi olarak bakıyorsun olaya ayrıca 5 kişi almak mantıksız bir eylem iş sadece maaşla bitmiyor çünkü sigorta kişi giderleri vs var. Evet ana kuzusu oluyorsun
Soran+1 yılYa orta seviye bakar dedim zengin bakmaz dedim
- +1 yıl
İşçiyiz zaten...
"Maaş" alan herkes işçidir.
Ancak ben hiç 30 000 maaşlı bir çalışan görmedim
Soran+1 yıl@Freddy1616 ne alaka hakimler 30 bin alıyor
Cevap sahibi+1 yılBacım orta seviyenin baktığına üst seviye gelirlinin bakmıyor oluşu cidden sana inandırıcı geliyor mu?
Cevap sahibi+1 yıl@Freddy1616 Hayır değildir. Işçi demek bir alanda yeterliliği olmayan bedensel olarak çalışan insanlardır kalifiye değilleridir. Belli hocam işçi olduğunuz. Sizin görmediğiniz olmadi anlamına gelmez avukatlar davaya göre 70 bin bile kazanıyor tek seferde 1 muayene randevusu bin lira sadece veterinerlerin aylık vergi kesintisi ile 30 net kazanıyorlar
Cevap sahibi+1 yılHayır hekimler 30 bin almıyor
+1 yılBen de nefret ediyorum böyle erkeklerden ve çoğu erkek böyle. Başta tavlayan elde edene kadar belki maske takıyor ama sonra bi bakıyorsun kahve bile ödese morali bozuluyor her şeyin hesabını yapıyor ediyor. Kondom bile pahalı diye söyleniyor. Çocuk yapıyor çocuk masraf diye söyleniyor. Keşke ölseler ya.
322 Yorumla
Soran+1 yılHemen terk edicen işte kadın bunu çekiyor diye yapıyor o şekilde bile beni erkek gibi kabul edebiliyor diye
- +1 yıl
İşte ben direk terk ediyorum zaten de hepsinin böyle olması onursuz gurursuz bencil cimri sinirimi bozuyor.
- +1 yıl
Yani nasıl utanıp çekinmiyotrlar. Hem kuduruyorlar benle olmak için kendilerini parçalıyorlar ama ceplerinden de üç kuruş harcamak istemiyorlar. Ben bunu anlamıyorum?
Soran+1 yılKanka işte karakter kötü napıcan. Erkeklik yok içinde ama kullanacağı kadın arıyor. Allah’ım denk getirmesin
- +1 yıl
İşte sana bi şey diyim mi 63&22&2 erkek tanıdım valla hepsi böyle. Artık düzgün kalmadı hepsi tamamen sömürmeye kadın arıyor.
- +1 yıl
Bence sevgililikte de sözleşme olmalı. Mesela 10 buluşma dışarda görüşülecek 7 sini erkek 3 Ünü kadın ısmarlayacak. İşte ilişki başlarsa haftada 3 seks yapılacak ve erkek kadına şu kadar ödeme yapacak ya da yemeğe çılaracak hediye alacak diye
- +1 yıl
Çünkü bakıyorsun abi erkek kadının hayatına zorla giriyor sonra sömürebildiğim kadar sömüreyim modunda hani bedavaya seks
- +1 yıl
Hergün seks yapayım ama cebimden de çok az para çıksın modundalar
Soran+1 yılErkek olmak gibi bi iddiaları yok ki onların onlar da kendi karakterlerine güvenmiyor sevmiyor sadece ihtiyaç gidereceği kadın arıyorlar
- +1 yıl
Aynen çok ezikler zaten asla evlenmek yuva kurmak bir kasımla güzel sağlıklı ilişki kurmak gibi dertleri olduklarını sanmıyorum. Tek dertleri o dediğin gibi
- +1 yıl
Ve çok bunalımda depresyonda vasat insanlar.
Soran+1 yılYa onlar da kendilerini sevmiyor napsınlar Allah onları öyle yaratmış onlar da lazım demekki dünyaya
- +1 yıl
Niye lazımlar anlamıyorum. Eskiden savaşta böyle güçsüz ezik erkekler ölüyordu ya da köle işçi oluyordu şimdi insan hakları diye bu insanlara değer verdiler kanka kalktı bela oluyorlar
Soran+1 yılŞimdi de işçi oluyorlar işte
- +1 yıl
Doğru gerçi evet o tarz erkekler hep ezik mesleği parası olmayan güçsüz ezik tipler 30 yaşına gelmiş di mi
- +1 yıl
Ama ben mühendisle de çıksam böyle ezik cimri parasız öküz oluyor
Soran+1 yılCanım mühendisi suçlama mühendis napsın 20 bin alsa bi araba almaya kalksa ortalama bi Arabayı zor alıyor milyonluk ev alması gerekmühendis zengin değil
- +1 yıl
Yani bu hep fakir olmalarından mı sence
- +1 yıl
Evet fakirler de bu arada genelde ama yani yine de bence cimriliğin çküzlüpün parayla alakası yok
- +1 yıl
Parası olan da cimri öküz bence. Değer vermiyorlar kadıka tek dertleri bedavaya kendi zevklerini almak
- +1 yıl
Paralı sekse o*rospuluk denmiyor muydu? Ben mi yanlış biliyorum?
Bir de adamı tanıdınız sevdiniz.
Para harcamamak değil de yoksa olmayan parayı mı harcatacaksiniz? - +1 yıl
Peki siz erkeğin verdiği para karşılığı be veriyorsunuz?
Az para almak piyasa koşulları ile alakalı bir şey neden eziklediğinizi anlayamadım
+1 yılAdam dediğin tabiki hesabını bilir ve yapar ama yerine ve kişiye göre bunu yansıtmaması gerek... ayrıca herkesin kendine göre gelir düzeyi var sana aldığı şey onun aylık kazancını aşıyorsa neden hesap yapmasın... siz soğuyacaksınız diye adam açmı kalsın..
30 Yorumla
+1 yılbenim gibi bir kadınla aklı olan bir erkek gayet iyi uyuşur. ayak yorgan meslesini ve gelecek hesabını yapabilmeli insan ama aşırı da cimri olmayacak. hayatı da yaşamadan ölmeyecek. saçma sapan bir şeye kadın bin tl veriyorsa evet gereksiz ve pahalı diye onu dizginleyecek bir erkekten gayet iyi baba olur. ama aşırı cimri olup hayatı otsal yaşama çeviren adamdan da bir bok olmaz. ha bu arada bu devirde evlenmek ve çocuk sahibi olmak zaten bana göre akıllı insanın işi değil
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 597 cevap paylaştı.
+1 yılGelirine göre pahalı bulabilir, ay sonunu hesap yaparak getiriyor olabilir... Ama bunlar Türk kızının umurunda olmaz, çünkü Türk kızı piremsestir, hep en paralı olan adamlara layıktır, ortalama kazanan ölsündür. Türk kızı parası olan erkeğe tapar... Bacaklarını da açar parası olan erkeğe...
25 Yorumla- +1 yıl
Aferin. Siz böyle ilişkilere erkek eşittir para diye bakmaya devam edin Kezolar
- +1 yıl
Bu yüzden evlilikten sogudum
- +1 yıl
@Freddy1616 Evllilik farklı kardeşim, evliyken aile bütçesi ortak olur.
- +1 yıl
İki gün önce bir kızdan ayrıldım.
9 bilezik (kalın olcakmış) 4+1 ev istiyordu aile olarak vazgeçtik sonra
Sadece tektaş yüzük de olur demişti.
Neyin pazarlığı içindeyim anlayamadım.
Kendisi her şey hazır olunca evde oturcakmış. - +1 yıl
@Grakasham Ben öyle birinden ayrıldım. Sevinmeliyim sanırım.
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılsana hak verdim. Ama hayatimda 2 tane zengin erkek normal arkadasim oldu. Ikisi de asiri pintiydi. Zengin dediysem gercekten ikisi de İzmir sosyet3sinden insanlar ama biri mesela cay icerken para odememek icin sivisan tipti, digeri de oyle. Yani eger parasini saciyorsa bence cok da zengin degildir
06 Yorumla
Soran+1 yılİzmirli batılı erkekler cimridir kanka cömertlik muhafazakara uygun 😄
- +1 yıl
Para yoksa ne yapacaksın? Mesela 10 000 maaş alıyorum diyelim. Hanım kızımız 6000 TL kirası olan evden asagisini beğenmiyor. Kalıyor 4000. Onu da yetirebilmek için kısiyorsun birseylerden...
Eee ne yapsın adam? Banka mı soysun? Erkeklik taslayacagim diye?
Cevap sahibi+1 yıl@Freddy1616 buna birsey diyemeyiz. Herkesin kendi secimi. O varlikli bir eş istiyor, saygi duymak gerek
Soran+1 yıl@Freddy1616 ne sen beni ne de ben seni ilgilendirmeyiz çünkü maaşlı erkek seçmem en başından
- +1 yıl
Bak bu da bir seçim...
Ben de mühendisim. Milyon TL ciro yapan meslektaşlarımız da var ancak ben risk almayı sevmiyorum. O da brnim tercihim.
Lakin kimse tercihleri yüzünden hor görülmemeli
Ya da maaşlı erkeğe ümit verip sonra sen niye böyle değilsin diye başına kakmamalı
Soran+1 yıl@Freddy1616 aynen öyle. Annem mesela bile bile borçlu erkekten boşanmamış şimdi bize ben kucağımda 2 çocukla yürüdüm diye laf yapıyor yapmasaydın boşansaydın zaten adamın huyu da kötüydü dedim
Para göz seni kim bilir babası bir kuruşun hesabını yapan biridir gelmiş burada sallıyor ve bu arada harcamaların sanadır erkek adam neden harcamlarina karışsın ki tabi baban almıyor elin oğluna muhtaçsın
14 Yorumla
Soran+1 yılBabam neden alsın babamın mı koynuna giriyorum
Soran+1 yılSen anlamazsın evet insanın kendini bilmesi güzel bi şey ben baba yanında değilim
Soran+1 yılSen anlamazsın evet insanın kendini bilmesi güzel bi şey , bu arada ben baba yanında değilim
Gizli Üye(25-29)+1 yılAyyy bu bende de var modern falan olamıyorum yanımda bi erkek pahalı bu ya falan diyincede soguyorum resmen
15 Yorumla
Soran+1 yılElimde olmadan gerçekleşen bi his
- +1 yıl
Adamın parası bitince napcan? Kıçına tekmeyi vurcan mi?
Soran+1 yılNe alaka niye böyle şeyler düşünüyorsun? Parası neden bitsin? Herkes fakir doğmuyor doğuştan hep zengindir tüm soyu zengin devam edecektir ve parasız erkeği kabul etmek zorunda değilim hiçbir dinde hiçbir kanunda
- +1 yıl
Bir gece de her şeyini kaybeden insanlar gördüm. Sebebi bu
Soran+1 yıl@Freddy1616 e Banane dünyadaki tek erkek o mu
+1 yılHarcamaların hesabını yapıyor olması onun adamlığını etkilemiyor ki.
52 Yorumla
Soran+1 yılSen onlara layıksın o zaman
- +1 yıl
Olabilir, sorun yok benim için.
+1 yılPahalı olduğu için erkek değil demek bence pek uygun değil. Onun kazancına göre pahalıdır , çalıştığı işte çok yoruluyorsa fuzuli harcamalara öyle söylemiştir. Senin parana karışmadığı sürece sorun olmaz. Seni soğutuyorsa söyleyebilirsin
10 Yorumla
+1 yılErkek, elindeki imkanları kadınının ayağına sermelidir fakat ekonomik durumlar da malum. Elde yoksa elbette pahalı demek zorundadır.
10 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 388 cevap paylaştı. 10 bin TL geliri olan erkek 20 bin liralık ürüne pahalı diyebilir, bu normal. Kafede çay-kahve içelim teklifine ne gerek var evde yapar içeriz diyorsa cimridir-iticidir
114 Yorumla
Soran+1 yılOnu diyorum.
- +1 yıl
iyi de hakikaten soruyorum ne gerek var? tadını mı merak ettin gider denersin ama sürekli gidilmez sizi bu enayiliğe nasıl alıştırdılar bilmiyorum ama bu cimrilik değil siz fazla müsrifsiniz
- +1 yıl
Aynen bu derece erkek çok var bir sinema kahve yemeğe bile pahalı diyen erkekten hayır gelmez. Kimse nusrete götürsün hergün demiyor zaten.
- +1 yıl
ceplerimden para taşsa evim komple para olsa gidip de kafelere para yedirmem
- +1 yıl
sosyal hayatınızda başarılar ben sahte insanlarsız dünyamda mutluyum hiç değilse yalnız kalmamak için olmadığım biri gibi davranmıyorum
Soran+1 yıl@olgunateş abi o kiz hesabına gizlenmiş ezik erkeğin teki
Soran+1 yılKompleksli aptal erkekler çok
- +1 yıl
Offff hem de nasıl nerdeyse hepsi öyle
- +1 yıl
@ayayayayayay Bugun hesapladım.
Serpme Kahvaltı adam başı 200 TL
İki kişi 400 TL
Her haftasonu gitsen 1600 TL
Kahvaltıyı evde yapıp arabayla gezmek o da 1600 TL
Bilmem anlatabildim mi?
Para & Ekonomi konusunda 399 cevap paylaştı. Çıldırdın mı sen adam bütçesine göre hareket etmek zorunda. Ay sonunu zor getiriyorsa 1000 TL'nin değil 100 TL'nin bile hesabını yapar ki bu gayet normaldir. Ha geliri çok fazla ise onu bilemem.
12 Yorumla
Soran+1 yılAy sonunu zor getiren erkekle işim olmasın
+1 yılPara hesabı yapan erkek kadar itici bir sey yok. İnsanlık tarihinin başlangıcından beri erkek kadın için para harcar. Olması gereken budur
211 Yorumla- +1 yıl
Önceki kız arkadaşımla esprisini bile yapıyorduk :) iyi yiyorum paranı diyordu gülüyorduk 😄 hiç de pisman değilim çok eğlendik
Soran+1 yılAynen Allah o karakterde erkek denk getirsin bana amin
- +1 yıl
Yaş kaç bu arada?
Soran+1 yıl22 abi
- +1 yıl
O maksatla sormadım hemen abi ekini eklemene gerek yok 😂 yaşın küçük karşına fırsatlar çıkar mutlaka
Soran+1 yılİnşAllah✨🕊
- +1 yıl
Ben öyle olduğunu düşünmüyorum. Kadına yedirmek kumara, içkiye, uyuşturucuya yedirmekten çok çok daha iyidir ve hayatımın en güzel günlerini yaşadım. Hiç de pişman degilim. Su an altında benim aldığım araba var ve onun adına mutlu oluyorum
Soran+1 yılBrn de böyle hayal etmiştim ama inşAllah hep beraber oluruz sevgilim olacak adammla
- +1 yıl
Umarım hayalimdeki gibi yaşarsın
- +1 yıl
Hayalindeki* gibi
Soran+1 yılİnşAllah artık
ev geçindiriyor insanlar omuzlarıda ağır yükler var hele bu berbat ekonomide nasil düşünmesinler.. düşünmeyen zenginler onu bulursan bunları duymaz ve sogumazsin en kestirmesi bu senin için;)
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah canım inşallah öyle olur zengin sadık kocam olur amin
+1 yılErkek, evet laf etmemeli fazla ama devir iktisat devri, hesabı da bilmek lazım. Kadınların da bu konuda anlayışlı olmaları ve de destek olmaları gerekli, malum ekonomik sıkıntılar herkesi etkiliyor.
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 654 cevap paylaştı.
+1 yıladam dediğin de kadın dediğin de çalışıp emek verip kazandığı paranın harcamasının hesabını tutar
11 Yorumla
Soran+1 yılAdam dediğin tutmaz karısına harcattığının yani 200 tllik 20 bin tllik adam olmaz
Gizli Üye(30-35)+1 yılİki gram şeyiniz War die girdiğiniz durumlara bak çalış kendin al milleti yeme. Bu erkekler aşırı saf erkekler olmasa hiç olduklarının farkında değiller
06 Yorumla
Soran+1 yılAşırı saf erkek sensin senin yanındaki kadınlar hiç olur neyseki güçlü akıllı erkeğin yanında pahabiçilemez olur
Cevap sahibi+1 yılElime düşte dersini vereyim
Soran+1 yılDe eki ayrı yazılır bağlaç olarak cahil cühela sen bana ulaşabileceğini mi sanıyorsun
Cevap sahibi+1 yılEvet
Soran+1 yılO zaman gerçekten aptal sın🙂
Cevap sahibi+1 yılTsk
Cimrilikle, ahmaklık arasında ince bir çizgi var. O çizgiyi iyi ayarlamak lazım. Para verilecek, hibe edilecek şeyler var edilmeyecek şeyler var
00 Yorumla
+1 yılBelki kazanamıyordur napcak gt mi vercek tövbe estagfurullah😄😅
01 Yorumla
Soran+1 yılKazanamayanla işim olmasın
Adam dediğin tabiki harcamalarının hesabını yapar ödeyemeyeceği harcamaların altına girmez sevdiğini zora sokmaz 🙂
00 Yorumla
+1 yıldurmadan para harcayan biri de bana itici geliyor hiç düşünmüyor ilerisini
01 Yorumla
Soran+1 yılYok çok sevimli kadınlar ama Şeyma subaşı kadar harcayan değil tabiki
+1 yıladam yokluğu görmüş biriyse böyle demesi normal
03 Yorumla
Soran+1 yılZaten sonradan görenler de soğutuyor onların parası kısıtlı
- +1 yıl
olayı çok yanlış anlamışsın neyse senin gibi biriyle uğraştım az önce uğraşamam tekrar iyi günler
Soran+1 yılOyyy
Gizli Üye(25-29)+1 yılSonuna kadar haklısın diyemem çünkü herkesin bütçesi alacağı nesneler ülçüsündedir. Bana göre erkek evine, eşine ve çocuklarına cömert olucak, kadın dediğin de ülçülü, sadece kendini değil eşini de düşünüp öyle hareket etmeli.
00 YorumlaBize göre de senin gibi kızlar üç beş kuruş harcayarak elde edilebilen tiplerdir
01 Yorumla
Soran+1 yılHarca da gör edebiliyo musun 3 beş kuruşla skskskks ne kadar küçük düşünceler
Para & Ekonomi konusunda 320 cevap paylaştı. Parası yoksa adam ne yapacak borç batağından açlıktan olsun o zaman sende git zengin birini bul
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten inşallah
- Para & Ekonomi konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBu devirde yapabilir Çünkü cidden ülkede bir tek nefes almak ücretsiz hale gelmiş
11 Yorumla- +1 yıl
Evet doğru söylediniz..
Kadınlar şeytan gibi
sözüm meclisten dışarı
12 Yorumla
Soran+1 yılMini etekli şortlu kaıdnları insan yerine koyup ilişki yaşadıktan sonra böyle ağlayan kişisin
- +1 yıl
😂 tamamdır
+1 yılHerkes bütçesi kadardır. Bunda garipsenecek bir durum yok
00 YorumlaAyağını yorganına göre uzatması lazım ama her şeyde de konusu açılmaz öyle.
00 Yorumla
+1 yılValla çok güzelse beni her şekilde tatmin ediyorsa herşeyi veririm
00 Yorumla
+1 yılZengin birisiyle beraber olun o zaman sorun olmaz.
00 Yorumlaİnsan dediğin harcamaların hesabını yapar. Var mı başka soru?
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 561 cevap paylaştı.
+1 yılHanımefendi bizi bir salın gitsin artık gözünü seveyim ya
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYapar tabi. Çok boş yapmışsın. Tutumlu olmak önemli har vurup harman savunmak değil. Ekonomiden haberin yok galiba.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAşko okuyacağına çalışsana sen? Bu kafayla zaten mezun falan da olamazsın
04 Yorumla
Soran+1 yılAyy sen kafan neymiş tıp mı bitirdin sen paranı yar-rağını yediğin erkeğe vermeye devam et
Cevap sahibi+1 yılEvet doktorum nerden bildin? Ayrıca zengin erkek seni ne yapsın güldürme 😃
Soran+1 yılSeni ne yapıyor sjjsjsj kullanıp atıyor mu?18-24te doktorsun aynen snsnns
Cevap sahibi+1 yılAşkım herkes sen gibi vermiyor para uğruna :)) . İstediğim her şeye sahibim istediğim an alıyorum. Senin gibi vererek ya da dilenerek bir erkeğe muhtaç kalmıyorum şimdi çekil görüşümden , konuşmaların bile kokuyor 🤢
Gizli Üye(25-29)+1 yılYapar tabiki. bi seftali icin kazandigini harcamaz bos seylere cok para vermez
06 Yorumla
Soran+1 yılBi şeftali ne alaka abaza
Cevap sahibi+1 yılSende olan tüylü tüysüz canim arti abaza baban ve annendir yoksa seni yapmazlardi bos vakitlerinde
Cevap sahibi+1 yılSen kimsin engelledigim. uye
- +1 yıl
Bilemiyorum abicim
Cevap sahibi+1 yılİsine bak ozaman uza
Soran+1 yılNe abazasın mal şeftali için harcayan evlenmez ki herkeste şeftali var abaza seni tabi sen sadece 200 tlye şeftali arıyosundur ihtiyaç gidermiyorsundur çünkü zengin değilsin hadi bay
+1 yılTek derdi para olan kadınlarda beni soğutuyor, sanki para bize gökten geliyor da, hanımefendi babasının evinde iphone 14 pro max, mercedes e250 kullanıyor da gelip bize hava basıyor bide.
111 Yorumla
Soran+1 yılBabam yaşıyo ama benim için yok ve babamın evinde ne olduğu ne önemli ki babama ait değilim kocama aidim
- +1 yıl
kocana da ait değilsin sen, mal değilsin. bir şey istiyorsan kendin çaba göstererek al baban da kocanda sana maddi açıdan bakmak zorunda değil, bir bireysin engelli değilsin herhangi bir sağlık sorunun yok. çalış al. asalak olma.
Soran+1 yılYa bi defol gereksiz erkek kompleksli. Hiçbir kadına erkek adam olamazsın
- +1 yıl
Senin gibi paragöz birine adam olmaktansa yalnız kalırım daha iyi. Bir erkeği hiçbir zaman erkek olduğu için sevmeyeceksin sadece cüzdanı için seveceksin, iğrenç bir insansın.
Soran+1 yılİğrenç olan sensin ben erkek olduğu iÇin severim sen erkek olamadığın iÇin erkekte gücün kadında güzelliğin sevildiğini anlamazsın
- +1 yıl
Ben güzelliği sevmem, dış görünüşün benim için bir önemi yok. Kalbi güzel olsun yeter.
Soran+1 yılKalpse sen sınıfta kaldın
- +1 yıl
Nasıl kalıyormuşum?
- +1 yıl
Bunu hep duydum... Güçsüz erkek demişsin... güçsüz olmak ayıp mı?
- +1 yıl
@Freddy1616 Güçsüz falan değiliz hocam kadın zengin olmayınca normal bir durum, erkek zengin olmayınca güçsüz mü oluyor? Buna kim karar veriyor yahu? Saçmalıyorlar işte boş ver gitsin.
- +1 yıl
Para da bir güç unsuru... Çoğu kadın bundan etkileniyor. Ancak Ben paranın peşinde koşan Bi adam değilim. O yüzden tercih edilmiyorum onu farkettim
+1 yılBen de beleşçi insanlar için aynısını söylüyorum. İmanımız geriyor o paraları kazanmak için. Bedavadan havaya saçacak değilim.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBir şey isteyince Pahalı demesi gerçekten kötü bir durum. O duruma getirmeden durmak lazım.
00 YorumlaAlım gücü var ve bu tarz yaklaşımı olanlar için evet haklısın ama adam değil demeyelim cimri diyelim. Maddi durumu kısıtlı olanlar için ise böyle düşünülmesi söz konusu bile olamaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin gibilere para yedireceğime kendim yerim daha iyi. Erkekle sırf parası için olan asalaksın sadece. İşin gücün para.
Adamın durumu yoksa elbette hesabını kitabını yapar, herkes zengin değil kardeşim.01 Yorumla
Soran+1 yılOyy
Gizli Üye(18-24)+1 yılBoş yapmışsın. Her insan harcamada hesabını yapmalı.
00 YorumlaParası yoksa nasıl yapsın beybi sen git Sabancı aileisnden birini bul onlar da yapıyor ama belki sana yapsmzlar
10 Yorumla
+1 yıl@sonmohikan71 Ağzına sağlık kardeşim. Dediklerinin altına imza atarım
01 Yorumla
Soran+1 yılKnk yanlış yere yazmışsın
Bana da itici geliyor ve soğutuyor kendisinden
10 Yorumla
+1 yılEknomisi el vermiyorsa napsin adam. Köprü altına mi gitsin 😄
00 Yorumla
+1 yılSen çalışıp maaşını 2 günde bitir sonra bakalım ne yapacaksın.
00 YorumlaHarcamaları sen yap o zaman soğumazsın 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılAlmayım senin düşüncen o
+1 yılYapar neden yapmasın devir hesap devri
01 Yorumla
Soran+1 yılİyi ben size acımam bundan sonra
+1 yılGidin ozaman kendinize zengin birini bulun
02 Yorumla- +1 yıl
Lafa gelince eşit olalım dersiniz ama erkek benim harcamalarımı ödesin dersiniz yüzsüz kadınlar
Soran+1 yılBen eşit olalım demedim kadın erkek aynı olsa aynı yaratılırdı
+1 yılYerine göre yapar diye düşünüyorum...
01 Yorumla
Soran+1 yılAbi bana yapması değil mesela iş görüşmesine gitmiştim patron adam şehirdışına gidiyoruz iş için bi otel 500-600 olmuş o yüzden evlerde kakıyorsunuz demişti nasıl soğumuştum
+1 yılHahahah sen ne aoacaksin peki
00 YorumlaBirinin hesap kitap tutması lazım...
00 Yorumla
+1 yılBeni de soğutuyor
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 306 cevap paylaştı.
u +1 yılAylık gelirin ne kadar senin
00 Yorumla Çok parası yoksa nasıl hesap yapmasın?
00 YorumlaAy qotum, adamlik kac para ulen fkdkskwf
00 YorumlaEn pahalı şeyleri almayı seven birşylmm
01 Yorumla
Soran+1 yılBaba yüreği bunu gerektirir
+1 yılAdamsa yapar bence
00 Yorumla- Devamını Gör (5)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer