Zamanında bir arkadaşım benim kartımı kullanıyordu ve esnek hesaba girip borca düşürmüş. Bana defalarca ödedim demesine rağmen ödememiş. Bu olay ben 18 yaşımdayken gerçekleşti aradan 8 yıl geçti, bugün varlık şirketine aktarılan 3909 TL borç gözüküyor. Yani 3909 TL ödersem borç silinir mi, yoksa daha mı fazladır
Varlık şirketine ödemem gereken borç tutarı bu mu?
Üzerinde bir mal ve para yoksa 5 sene içinde bankadan çıkıyor bu borç. Aracı kuruma düşüyor. O da en fazla sana TL ile iki bin TL arası bir fiyat söyler halledersin. Arkadaşın 40 bin TL mi harcamış
Hangi varlık şirketi ise görüş anlaş taksit yaptıra bilirsin borcun bittiğinde borcun yoktur yazısı alacaksın ve icradan dosyanı kapatır hiç bir şeyin kalmaz silinir varlık fonları resmi tefecikler