Ben zengin olacaktım öyle hissediyordum ma şu an olduğun aşama…İlk defa 2 bin TL alacaktım aylık. Bölümüm uluslararası olduğundan dil öğrenmem gerekiyor.3. sınıfım. Annem yazıl kursa nolucak aylık bin lira da ona veririz demişti. Bugün yazılacaktım. Anneme dedim iyi yapmışsın yazıl dedi. Sonra aylık 2 bin tlnin bin tlsini oraya ver dedi. Ben de sen şaka mısın dolar 20 tl bin tl ne demek dedim şehirdışında öğrenciyim
Güncellemeler
+1 yıl
Moralim gittiii…
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
2 bin TL alacaktım annem yarısını kursa ver dedi. Ne yapacağım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!