bu fiyatları gördükten sonra ağlamaya gidiyorum.. 5 TL'ye yediğim günleri hatırlarım

bu fiyatları gördükten sonra ağlamaya gidiyorum.. 5 TL'ye yediğim günleri hatırlarım

Üzücü olan, bunların çiğköfte değil bulgur lapası olmasıdır. Çiğköfte kıymayla, isotla yoğurulur. Bir lokma yedin mi aşağı inene kadar alev gözlerinden çıkar. Bağrın delinir. Buram buram Anadolu'yu hissedersin. Dünya paraya sipariş edip yediğin doritoslu, tahta lavaşlı şey bir fantazidir. 40 lira değil beş para etmez aslında.
İçindeki ıvır zıvıra 7 lira ay (etmez ya), çiğ köftenin kilogramı 210 liraya geliyor. Bulgurdan yapılan bir şeyin kilogramı nasıl 210 lira olur yahu? İnanılır gibi değil 😢
Cevap
35Cevap
5 tl sanırım
Ulan yanılmıyorsam ya 7 veya 12 tl ye porsiyon aldığımı hatırlıyorum ünivdeyken. Sivas serince çiğköfte. Yolunuz düşerse ordan yiyin tabi hala açıksa.
Para konularına dikkatimi veremiyorum açıkça. Çiğköfte zammı çok da önemli değil zaruri ihtiyaçlar bile zamlanmışken..
3 liraydı ayranla dürümü 3.5 önemli bi evrak değildi zaten şu an dürümü 30 lira 3 lira 30 100 lira 1.000 oldu alışın artık kçmıza telek takıp uçuracaklar bizi :D
Eskiden kilosu 50 kurustan domates alırdık 50 kurustan tane karpuz alırdık gıda cok ucuzdu sene 90larda vs
15 TL 2018, çifte lavaş ekmeği duble porsiyonu, büyük ayranı, turşusu, salatası, biberi, onu bunuyla birlikte.
Ayran +çiğköfteyi 5 TL ye alıyordum. Bayadır dışardan çiğköfte yemedim fiyatlar ne ara o kadar uçtu ya
Aynen 5 liraya yerdik😅 artık ayvayı yiyoruz
Eskiden çift lavaş boş malzemeli çiğköfte 5 TL'ydi.
Bu Quelina adlı üye torpilli sanırsam ne paylaşırsa ana sayfama düşüyor.
komageneden 3 liraya 2 dürüm 2 ayran vardı
bir dürüm ve ayran alınca 2 liraydı
Ayran çiğköfteyi 9 liraya aldığım günleri hatırlıyorum
Hiç bilemiyorum yeni yemeye başladigim bir sey ama cok lezizmiş ya 😀
Allah askına bulgurdan yapılan bisi niye 50 lira ya
Eskiden 7 liraydı
Toplanıp yapacaz artık. Başka çıkar yolu yok sjskdj
Ben hala 12 TL ye yiyorum
Karşıyakanın göbeğinde.
Günlük satıyor her zaman taze.
Biz dün 1kğ 96 tl aldık indirimden sipariş verdik daha önceleri 25 tl falandı
Ekmek 20-25 kuruştan 4-5 liraya çıkmış çiğ köfte mi yerinde duracakti
1 tlye aldığım zamanları bilirim. Bi ara 1.50 tl yapınca açgözlü diyip almayı kesmiştim 😂😂
şu an 10-15 tlye alabilirim çevrede
Tabi tükettiğimiz şeylerin fiyatını zam tabiri caizse yükseltiyorlar. Esnafların maddi durumunu bu fiyat karşılıyorda. Bizim bazen alacak paramız bile kalmıyor. Bunu yaşatan hukumete ‘afiyet olsun’.
3 liraya yiyordum oda mahallenin en iyi çigköftecisiydi hem taze hemde bol olurdu malzemesi diğerleride 1 buçuk 2 liraydı şimdi iyi dediğim yerdeki dürüm 20 lira nerdenn nereyeee
4 liraya vardı burada çok değil bir sene önce.
5 tl idi 15 olduktan sonra almadım sanırım
Dürüm ayran ikisi 3 liraydi bir ara
En son 5 diye hatırlıyorm
Yanlış hatırlamıyorsam 1.5 lira falan
3.5 liraya ayran dahil yerdik ya 🤣🤣
Valla 1 yil olmustur yemeyeli
Çiğköfte dürüm 5 TL idi ayran 2 TL
Sanırsın içinde dana var et bile yok.
2.5 liraya yediğim günleri özledim :/
Hatırlamıyorum uzun süredir yemedim
5/6 lira filan dı bu kadar artmış mı ya
Artık yemiyorum. Eskiden ne yerdim valla.
Dürümü 3.5 liraydı
Çiğ köfte yemediğim için bilmiyorum.
Bizim burada öğrenciye 2 TL di
Ne maliyeti var acaba cihooftenin ya
Bedava olsa yine yemem çiğköfte.
çiğköfte+ayran 3 TL
Aynen
12 tl
5 TL idi
Çiğköfte sevmem ki
3 🥲
3-4 lira 😂
1 TL'ye yerdim
5₺ benim
2 buçuk🙂
2 buçuk tl
Dürüm 1 tl idi
1 lira
Okulda öğle arası yerdik 5 TL ydi
En yakın 3-4 arası idi uçtu o uçuş
3 buçuk falandı
Dürüm 5
2,5 🙃
10 tl
2lira ogrneci
Bedava idi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?