Ben bu sweatlerin pahalılığına alışamadım, siz alıştınız mı?

Abi bi giriyorum mağazaya 250den aşağı yok. Ama görseniz dandik şeyler hep kalite çok kötü. Az bi şey farklı olsun hemen 350ye çıkıyor. Bu birde butik bi yerdi. Lcwye girdim küçük hırka 600 liraydi 600 ne demek yahu? Kıyıda köşede bi kumaş parçası bulsan 100 liradan satıyorlar.

Sonuç: hiçbir şey alamadım.

Bi tişört almak istesem 100 liradan başlıyor sıkıldım artık. Geçen 60 liraya buldum uygun diye sevindim tek yıkamada bütün rengi gitti ben bu işten bi şey anlamadım

Ben bu sweatlerin pahalılığına alışamadım, siz alıştınız mı?
Cevapla