AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
159Cevap
Valla isterlerse 100.000 tl lik zam yapsınlar 1 ay sonra 200.000 tl lik su, elektrik, doğalgaz zammı yaparlar yani kaşıkla verip kapçeyle alıyorlar
Bu imkansız evet para baya artabilir ama para ile birlikte her şeyin fiyatı artıyor
Mutlu etse ne sanki. Zamlar bitmicekki bir yandan verip bir yandan alıyorlar.
Herkesin mutlu olması için en az 12 13 bin alması lazım en azzzz
Asgari ücret yükseldikçe alım gücü daha fazla düşecek.. O yüzden ne kadar olduğundan ziyade alım gücünü yükseltmeleri ve enflasyonu kontrol altına almaları gerekiyor..
Önemli olan aldıgın maas degıl alacagın seylerın fıyatı
Bu yıl sonu asgari ücret olacağı 8500 olur diyorum ben
Milet vekil maaşları azalıp örnek veriyorum millet vekili gibi aşırı yğksek maas alanların maaşı düşmesi gerek asgari ücret emekli maaşı artması gerek makas kapanmalı aradaki makas
Beni sadece a K p nin tarihin kirli sayfaları arasında tarih olması.
Asgari ücrette bir artış olsa bile bunu zamlarla vergilerle zaten milletin elinden alacaklar
Gitmelerine son 6 ay kala herşeyi yaparlar, gerekirse herkese bedava ev ve araba verirler, tâbi ceplerinden değil milletin kasasindan, hatta olmayan torunlarimizin boynundan, seçimi kazanirlarsa bu günleri arar hâle gelecegiz.
Tecrübenin tecrübesi ahmakliktir.
Herkesin mutlu olacailgini nereden çıkarttın ki 🤔😀
Ben asgari ücret kavramının komple kalması taraftarıyım...
Dolarla eşitlenmediği müddetçe kimse mutlu olmayacak
Kimse boşuna sevinmesin yeni zamanlar yine kapıda
ülkemizde toplum adına üzüldüm. insanların düşünce yapılarını anlamak mümkün değil.
Asgari ücretin artmasıyla ülke durumunun düzeleceğini zannetmiyorum.
Akp be mutluluk ikisini aynı cümle içinde kullanmak imla hatasına girmeli
Yükseldikçe her sey pahalılaşıyor işten çıkarılmalar olacak yoksa gönül ister ki 10bin.
Ülke batarken ters köşe açıklamalardan hala medet uman insanlar var. Yazık. Çok yazık
Fiyat artışlarının durdurulması veya oldukça makul düzeyde artışlar min 10.000 TL Asgari zücret
2500. her şey eskiye dönsün. Bu artışların sonu felaket
Eger oyle diyorsa oyle olacaktır..
Provokatif paylaşımları da bırakın artık
defolsun gitsinler başka bir şey istemiyorum bunlardan
Elimizdeki paranın sayısının artması değil değerinin artması gerek.
En az 10 bin milletin ve piyasaların durumu ortada..
Bence bu kadar enflasyonda 2 ye katlamak lazim
Sanmıyorum çünkü bir aldığımız ürün bir dahaki haftaya farklı bir ücretle karşımızda oluyor 🙄
O paranın cebine gireceğine inanıyormusun gerçekten... cebine girmeden fazlasıyla alacaklar...
Tamamen seçim yatırımı, asgari ücret zamlanacak ama diğer şeylere de zam gelecek
20 bin olsa da umurumda değil bir işe girmedikten sonra
Asgari ücreti artırmasınlar enflasyonu düşürsünler millet olan parasıyla neler yapıyo neler
Zam felan yapmasınlar her şey daha kötü olucak yolsa 10000 tl bile az şu anki duruma piyasaya göre
7 bin tl ev kirası desek 3 bin elektirik su vs desek temel gida ev icin onada 3 bin desek arada bi disari cikip arkadaslarla takilmak icin 1 ay icinde onun icinde 3 bin desek 16 bin tl ha bide kenara para atsak her ay 2 bin tl oda yatirim olsun 18 bin tl 1 kisi icin ideal bu alim gucu sartlar icun
yani en az 18 bin tl olmasi lazim insan gibi yasamak icin diger turlu 9 bin tl olsa ne yazar mk robot gibiyiz emigimizin karsiligi da yok lafa gelince gencler kiymet bilmiyo e kardeşim ben ilerde evlenmek istesem cebimde para yok birikim nasi yapim bu sartlarda ev kirasi zaten 7 bin 3 bin tl elektirik suyumu odiyim yokse eve temel gidami alim napiyim mk
Bu su demekte oluyor o zaman yılbaşına kadar mutsuz edelim bakarız sonra :)
Ne verdikleri önemli değildir, verdiklerinin ne aldığı önemlidir. Bu zamlar devam ettiği sürece ne kadar yüksek verirlerse versinler anlamı yok. Gene kaşıkla verip kepçe ile alacaklar.
Sıkıntı yok
İster çikarsinlar
İster düşürsünler
Ben ilgilenmiyorum
10 000 TL nin altı kurtarmaz beni mutlu etmez asgari ücret 4 kişilik bir aile yetecek düzeye çıkarılmalı ve açlık sınırının altında olmamalıdır.
Asgari ücrete zam gelmeden diğee şeylere zam geld bir koli yumurta 65 tl olmuş daha şimdiden yıl sonu 90 tl olur
Asgari ücret her zaman isten eve evden işe sıfır sosyal hayatın olduğu ve ya olacağı bir miktardır.
Maasa zam felan istemiyorum, yeterki urunlere ve faturalara zam basip durmasinlar oda yeterli, cay kasigiyla verip kepceyle aliyorlar
İsterse 15 bin olsun ne fark edecek ki tamamen boş.
Asgarî ücret 20 bin TL dâhi olsa gelir gider arasında ki dengesizlik devam ettiği sürece hiçbir anlamı yok.
Bence çoğu mutlu olmaz çünkü insanların mutlu olabilmesi için alım gücünün artması olur ki insanlar mutlu olsun türkiyede çoğu insan asgari ücretin altında çalışıyor bu kural herkesi kapsaması lazım
Asgari ücretin artması hiçbir anlam ifade etmiyor. Enflasyonu tetikliyor. İşçi sınıfı her zaman bunu anlamıyor.
Asgari ücret diye bir şey sadece Türkiye'de var yoksulluk sınırı kaç para açlık sınırı kaç para asgari ücret kaç para söyleyecek başka sözüm yok
Rakam önemli değil Alım gücü önemli ama bir şeylerin düzelmesi çok zor büyük Atatürk'ün dediği gibi en büyük savaş cehalete karşı yapılan savaştır
4250 lira da mutlu etmişti birilerini ilk duyulduğunda ocak ayı sonuna kadar sürmüştü mutluluk. Hatırlatmak istedim...
Zamlar olduğu sürece 50.000 de bişey değilmez
Asgariyi istedikleri kadar arttırsınlar. Enflasyonun hali ülkenin durumu ortada. Alım gücü yok. Katma değerli ürün üretmemiz gerek. Bu gidişat çok kötü gidişat
Şaka gibiler zamanın olması birşeyi değiştirmez efkasyon düşmesi lazım biraz düşünün sadece
neden asgari ücrete razı olsunlar ki. herkes hakkını alsın.
Bana kalsa 1000 lira. İşveren olarak asgari ücret zam alsın istemiyorum.
Hem asgari duzenleme hem calisma saatleri hemde zamlarda sorun var. Ilerde Cok buyuk sorun olur olaki doviz 4/5 geldiyse. Kimse memnun olmazz 30 bin de yapsan
sayın cumhurbaşkanımızın (!) maaşlarından istiyorum :)
7.500-8.250 arası olur bence. İnşallah daha fazla verirler
Ben maaş adı altında her şeye mutlu olabilirim şu an 😅
Her sene aynı muhabbet yaptıkları zam yaptıkları zam ile hiç oluyor
Enflasyon 120 minimum 80 diyip 90 yapınca bi şey olmuyo