Boşanmış, çalışan kadınlar sosyal yardımlardan yararlanamıyor mu?

her şey o kadar pahalı ki , çalıştığım halde yetiremiyorum. iki çocuk, kira , okul , mutfak , gaz elektrik. .

Artık şeytan sürekli aklımda geziyor

Ev sahibi bir yandan sıkıştırıyor

Kötü yola girmekten korkuyorum

Bu sosyal yardımları hiç ihtiyaç sahilleri olmayan bile alırken biz kara kara düşünürken hiçbir şey alamıyoruz

Neymiş çalışıyormuşuz sigortamız varmış Ben tek başıma iki çocuk bakıyorum Evim kira Akşama evde pişirecek bir tencere yemeğim yok Çok bunaldım ne yapacağım

Boşanmış, çalışan kadınlar sosyal yardımlardan yararlanamıyor mu?
Cevapla