Asgari ücretle çalışıyorum, birikim olarak gram altın mı yoksa nakit mi?

İlk aylığımı aldım.. Paranın bir kısmı borca gidecek tel taktırmıstım mecburi olarak. Kalanina giram mi alsam diyorum. Birdaki ay da bir tane daha alırım yoksa nakit olarak mı kalsa

Asgari ücretle çalışıyorum, birikim olarak gram altın mı yoksa nakit mi?
Cevapla