Ben 20 yaşindayim. İlk işim olacak.
Yatıya da kalabilirim
Kızı doktor annesiyle yaşıyor bende ona bakacam sadece
Kabul etmeli miyim?
Yatıya da kalabilirim
Kızı doktor annesiyle yaşıyor bende ona bakacam sadece
Kabul etmeli miyim?
Selam. Sigortanı kendin yatırmayı ihmal etme. Kendine ait en az haftada bir günün olsun, bunu muhakkak garantiye al. Her altı ayda bir TEFE TÜFE fiyat artışlarının ortalaması kadar naaşına güncelleme iste. Bir ay öncesinden haber vermek kaydı ile istediğin zaman işten ayrılma hakkının olduğunu ve aynı şekilde bir ay önceden yazılı şekilde haber vermek kaydı ile işine son verilebileceğini kayda garantiye al. Eline geçecek olan ücret hiç bir şekilde asgari ücretin bşr buçuk katı olamayacağını da belirt. Unutma yakında asgari ücrete %80 zam geleceği konuşuluyor. Ücret normal, çok da değil, az da değil. Hayırlı olsun. 😎
işin detayları neler? mesela yemek temizlik vesaire yapacak mısın? yaşlı kadının durumu nedir?
10 bin lira kötü para değil. eğer işin zor olmayacaksa 12 saat de sorun olmaz. ama işin detayları önemli.
10 tl maas veren sigortada yapar sigorta iste yaşlı kadın cok hasta ve yatalak degilse senin için zor olmaz kolay olur yemek yapmak vs elinden geliyorsa kolay olur sirtinda tasimayacaksin nede olsa bir kaç gün deneme suresi iste bir bak durumlara nasil insanlar
Cevap
44Cevap
Güzel para valla 10 bin başka bi işe girsen okdr alamazsın hem de emin iş ortamın daha kötü olur ve daha çok yorulursun. En kötü 2 3 ay takip 30 bin olur elinde :D
Daha iyi bir iş bulana kadar olabilir sigortalı yani. Gerçi bu zamanda sigprtanın da bir esprisi kalmadı ama yarın ne olacağı belli olmaz
sigortasız çalışma
12 saat çalışma
12 saat çalışıp 10000 alma
10 saat çalış 9000 tl + sigorta iste
10 bin TL maaş veriyorsa sigorta yapmalı. Ama yaşlı bakımı zordur alt değiştirme olur ayrıca evin diğer işlerini de senin yapmanı beklerler
Hayatın olmayacak, 10 bin lira kazansan ne olacak parayı harcayamadıkdan sonra.
Ama asosyal isen çalışıladabilir.
Valla hasta bakmak zor. Sigortasız olmaz. Açıktan sigorta nasıl olur bilmiyorum
2 çalış sonra ihbar ed kendini evde bastır görevlilere 2 aydır çalışıyorum dersin
sigortasız olmaz o iş..
başına bir iş gelse ne olacak
sigorta şart
Kadın huysuz değilse o paraya ihtiyacın varsa bak parası fena değil..
ya vermezse parayı
sonuçta sigortasız iş
@keltoşbabanakoş o kadarını bilemem risk her işte vardır onunda garantisini işe girmeden vermeleri lazım..
ben eğer sigortasız bir işe girseydim parayı haftalık isterdim maksat bakalım ilk haftada verecek mi
@keltoşbabanakoş evet bu olabilir mantıklı
dostum bu konuyu basite almamalısın binlerce kişinin parası yeniyor kardeşim bi yerde işkurlu çalıştı parasını vermediler abimin de
Guzel bir is bence. Kabul et sigorta yok ama sigorta kendin yaptiramazmisin?
Ben de bu tsrz iş yapmıştım dene derim ve sigortasızdi
hiç paran yendi mi bu işte
Çalış gitsin evde boş durmaktan iyidir. Fenada para değil.
İşin çok zor ve sigortasız hastaya ve yaşlıya bakmak büyük meziyet iyidüşün iyi tart
Ćok ağır hasta değilse bakabilirsin. Daha iyi iş bulana kadar para biriktirirsin.
Sigortaya ikna et bak güzel iş ama insan eti ağırdır yatalaksa zorlanırsın altına filan yapar
Yatalak deilse olabilir belirli bi süre. Ama sigortanı sen öde olmadı
eğer sadece kadınla ilgileniceksen olur ev işi cart curt eklerlerse olmaz sigorta yapması lazım 12 bin verip sigorta verse çok iyi bence
20 yaşında biri yaşlı bir kadına nasıl bakacak burası muamma 🤔 akıl var mantık var ben bu yaşta bakamam bakmam. Senin soru biraz uçuk yani
Sigortasız olmaz diyeceğim de şirket lazım bunun için. Yaşlı bakımı yapmamışsan yapamaz veya zorlanırsın haberin olsun.
Çok güzel bir iş bulmuşsun çok çok şanslısın kaçırma
Valla gel benim atölyede çalış daha iyi sigorta yemek yol en azından ilerde usta makinaci olursun paraya para demezsin hafta sonu yok sabah 8 akşam 7 gel derim
Başka iş imkanın yoksa kabul et. Zor iş ama annenin durumu nasıl? Çok mu hasta?
Sigortanın girişini yapsın sen kendin öde emeklilik için gerekli bişey ilerde erken giriş yaptığın avantajlarini yaşarsın. Parası iyi ama şartları nasl hem ev temizliği yemek hem yaşlı kadınsa kabul etmemelisin. Kolay gelsin
sigortasız iş kabul etme edeceksen de paramı haftalık alacağım de sigortasız iş garanti değil
Hangi şehirde bende bakıcılık yaptım özele gelirsen söylerim😊🥰
Günde 12 saat diyorsun sosyal hayatın olmayacak, hele sigortasızsa hiç girme o işe
Kadın iyi huyluysa ve fazla yorulmayacaksan bak bence parasıda iyi biraz
Cok az kole ariyor
Neden oyle dedin
Sigorta yok gunde 12 saat 44 saatden sonrasi mesai sayilir. Bedava calisirsin
Sigortada yapsınlar
sadece para için yapiyorsan, kabul etme.
Yaşlı bakımı zor bence
SSK olmasan kabul etme
Bence kabul etmelisin. maaşin bâyâ iyi
Parası iyi ama sigortasız. Maaşını günlük al
Zor ama ihtiyacın varsa tabi deneyebilirsin.
10 bin iyi gibi ya yaşlı kadın zaten uyur hep
Sen gitmiyorsan biz gidelim 🤣
Masrafsız iş fena değil
Tiksinmezsen yapmak istersin
idarelik olarak 1 ay dene.
Dene tecrübe edinirsin
Kadın yatalak değilse bakılabilir
Güzel iş. Benimde böyle bir iş bulmam lazım
İyi ben olsam kabul ederim
1Sigortanı kendin öde 10 bin fena değil
Kabul edilir. Maaş fena değil.
Kabul et ama sigortayı da ihmal etme
lavabo ihtiyaci felan olacak nasıl yapacaksın
Evde kimler olacak
Anne kız kaliyor bende annesine bakicam
İyi gibi yakın mı evi
İstanbul'da yasiyorum onlar esenler ben bağcılardayım.
Denemekten bişi olmaz
Güzel iş
Bence kabul et.
Sigortanı yapmalılar
Paradan cok sigorta önemli
Dikkat et
Bence guzek para bak
etme
K ac gün
Et bence
Baya iyii
Cok iyi kolay gelsin 😇💜
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?