İstanbul'da artık çalışan da geçinemiyorsa bunun sonu ne olacak?

Yahu ev kiraları olmuş 6-7 bin lira. Ulaşım, ısınma, yiyecek-içecek masrafları derken bir ailenin ucu ucuna geçinebilmesi için bile evlerine en azından on bin lira girmeli. Bakınız yani ucu ucuna diyorum öyle rahat bir şekilde değil zira rahat geçinmek için kapıyı en azından on beş bin liradan açmak gerekir. Diyorlar ki ''İstanbul'da oturmak zorunda mısın?'', ''Niye başka memlekete taşınmıyorsun?'', ''Her şeyden hükümet/devlet mi sorumlu?''... İyi de başka memleketlerde iş vardı da biz mi yığıldık İstanbul'a? Bütün her şey küçücük bir ile sığdırılmış... Aç kalmamak için mecburen buraya geliyor millet çalışmak için ama çalışan da aç kalacak artık neredeyse. Özellikle de beden işi yapmayan kimseler için acilen evden çalışmanın yaygınlaşması gerekir ki en azından bir kısım beyaz yakalı İstanbul'dan göçme imkanına sahip olsun.

İstanbul'da artık çalışan da geçinemiyorsa bunun sonu ne olacak?
Cevapla