Ekonomi kötü. Kimse aksini iddia edemez ama gelip buraya cips alamıyorum, kek alamıyorum dersen gülerler. Bu yaşına kadar birikim yapmadın mı? Ya da ne yaptın da bu kadar eksiye girdin..
Bana pek samimi gelmedi. Çevremde var senin gibi birkaç insan; sabah akşam yiyip içiyorlar sonra param yok deyip ekonomiye sövüyorlar.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ülkedeki ekonomi kısır bir döngü içinde hatta girdap diyelim doları kkm çıkardılar 17 den 11e düşürdüler şimdi 18 oldu yanında hediyesi kkm ile artık dahada kötü bir yola girdik serseri mayın moduna geçtik ben hiç düzeleceğini sanmıyorum artık aklıma dahi gelmiyor fiyat politakası tamamen istikrar söz konusu değil biber markette 28 başka yere gidiyorsun 15 tl kim kimi öpebilirse mantığı oturmuş halde bence sizde patatesini alın kızartın ardındanda köfte baharatı ile yiyin maalesef tasarruf etmenin dibini göreceğiz
00 Yorumla
ekonomi hiç iyi değil. cipsten örnek verelim pringles bundan iki üç ay önce 16 tl di hatta indirim yapmışlar 12 tl ye aldım şimdi 37 tl olmuş. diğer ürünler de oldukça pahalı. , Nitelikli bir mesleğin olmasına rağmen çalıştığın halde bu tür sorunlar yaşaman üzücü işte. keşke daha iyi şartlarda olabilsen..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılekonomi berbat berbat ötesi. canının isteğini almayı geçtim. mecburi gıdayı bile almakta güçlük yaşıyorum üç çocuk okuyorum hangisine versem birinin bir yanı eksik kalıyor.. Misafir geldiğini istemiyorum evime o kadar düşün yani çünkü ağırlayacak durumum Yok. bizi bu hale getirenlerin Allah Bin belasını versin 😡
01 Yorumla- +1 yıl
Ekmek 5 lira. Diyeceklerim bu kadar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u +1 yılÇok kötü ekonomi
00 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılo kadar haklısın ki.. işte bunları unutma kızım. yaşadıklarını unutma, unutmayalım. gün gelip söz hakkı sana geçtiğinde, bana geçtiğinde, gerektiği şekilde verelim cevabını.
bugün, üniversite mezunu, yıllarını okumaya ve okutmaya harcamış, çocuklarımızı emanet ettiğimiz canımız öğretmenlerimiz bu şekilde perişan oluyorsa, ekonomi iyi diyenin aklından ve vicdanından şüphe ederim!
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHocam saygılar sevgiler hürmetler, ancak sizinle alakalı bir durum yok, sizin konumunuza ve durumunuza ön yargılı saçma sapan cevap veren arkadaşların koyun zihniyeti yüzünden bu haldeyiz. Sizi anlıyorum, en kısa sürede daha iyi şartlarda olmanızı diliyorum. Ancak ekonominin aynası yorumdaki çınarlar…
00 YorumlaEkonomimi yapıyorsun yoksa gerçekten o kadar mı yoksulsun.
Beş yaşındaki çocuk bile alıyor cipsi
Eğer doğruyu söylüyorsan at ibanı nı.
Millet 45 bin liralık telefon için birbirini eziyor.043 Yorumla- +1 yıl
Güncelleme cevap olur sanı2
- +1 yıl
Sanırım
- +1 yıl
Birincisi yeğenimden bike küçüksün terbiyeni takın.
İkincisi kredi çekip telefona yatırıp geçinemeyende malın önde gidenidir.
Almasınlar. Ben acım diyeni görmedim. İki hafta tapu dairesinde sıra alamadık para yoksa milyonluk emlakları nasıl alyorlar. Türkiyeye sıfır araba gelmeden talep patlaması olmuş. Telefona 45 bin verip ben geçinemiyorum diyemezsin. - +1 yıl
bilader 45 bin tl Şu an parami? benim aylik gelirim zaten 12 bin sence bi telefonun boyle bi fiyatta olmasi sacma degilmi? ve onu gectim 2 ci el piyasasi 0 arabalardan daha pahali bunun farkindamisin ve onu gectim hani bazlilari sansli dogabiliyo anladinmi sirf 3 5 kiside para var diye herkes zengin mi oluyo ben Şu an esnaf kuryeyim 16 saat calisiyorum araliksiz sosyal bisi yapamiyorum yapmaya kalksam yorgun oluyorum ve kolay gozukuyo olabilir ama kuryelik kadar pislik bi meslek yok aylik gelirim cogu lise mezunundan iyi tahmin edemiycegin kadar kavga 6 davam tahmin edemiycegin kadar kazam ve canim ortada geziyorum insanlar bunu umursami hep sıkıstiriyolar bizi kan ter icinde calisiyorum hani omrumu satiyorum anladinmi gencligim yok benim diger gencler orada burada claisip bisiler basarmaya calisiyo bizim anlatmaya calistigimiz konu para degil calisma suremiz aslinda kendimize zaman ayiramkyoruz ve calisdigimiz zmaanin hakkini alamiyoruz yabanci ulkede bu 45 bon dedigin telefon adamlar 1 haftalik parasi bile degil
- +1 yıl
Sahil06, sana burada iban atabilecek çok kişi var emin ol. Herkese yetişemezsin. Kenara çekil yetişebilecek olan devlet yetişsin
- +1 yıl
Allah herkesin yardımcısı olsun. Millet sosyal medyada yediğini içtiğini paylaşıyor kuaföre haftalık 3000 lira veriyorum diyeni gördüm. Durum böyle iken ekonomi yapmak kazancını daha güzel değerlendirmek gerekmezmi. Yılbaşından sonra asıl ekonomik krizler geliyor bunu akıl etmiyorlar mı
- +1 yıl
kazancim olsa heni yetebilsem yapardim ama yok iste yatirim falan hic 0 yetemiyom dusun 12 bin aliyom tamami bunun gideri var bana 7 8 bin kaliyo Şu an ev kiralari 7 bin 1+1 ben İzmir'de yasiyom dusun neyse sozlesmeli oldugumdan zam yapilmadi 3 bin kira 2 elektirik su falan ota boka gidiyo cepte kalan para 2 bin ben bu 2 bin tl ile kendim gecinemiyom anladinmi yatirim yapmaiyoz senin doneminde yatirim yapilabilir bisilere ama Şu an yok
- +1 yıl
Her tarafımız savaş her yerden göç alıyoruz tedbirini almak lazım bir telefona 45 bin veren kredi çekip keyfi harcayan yılbaşından sonra iflas edecek. Gündemi takip edip uzmanları dinleyen bir tek ben miyim. Görüyorsun burada işte o bakım ürünleri kaç para her gün yeni bir kozmetik. İsraf kardeşim israf. Özentiden başka bir şey değil. Sonra böyle cips alamıyorum derler.
- +1 yıl
Amcacım... saglık hizmeti alamıyoruz. SAĞLIK. Herkes devlette hastaneler yetmiyor neden biliyor musun? Fakiriz çünkü. Yeterli mi bunun da ekonomisini yapalım mı? Nasıl yapalım mesela bobrek yetmezliği olan biri sırf bir tetkik için 2 ay beklemek zorunda kalırken napsın aylarca bobregini azar azar mı kullansın? Ne istiyonuz milletten
- +1 yıl
Hastanelerde beklemekten bahsetmeyelim eski dönemlerde neler yaşadık hiç doktorlardan dayak yiyen hastalar hastane kapılarında yerlerde yatanlar gördük biz. Parasını ödemediği için bebeğini rehin verenlere şahit olduk. Sizin yaşadıklarınız hiç bir şey. Boş ver girmeye gerek yok eskiye.
- +1 yıl
Tebrij ederim iyisini istemek yerine daha kötüsünü düşünün şükredin bakalım ne kadar gelişeceğiz böyle
- +1 yıl
abi tamam iste kizin anlatmaya calistigi olay su sen sene 1900 bilmem kacta yasadin bu olayi sene olmus 2022 bu donemde boyle seylerin yasanmasi sacma degilmi tamam eskiden cidden teknolojik aci olsun egitim vs durumlar kotuymus bunlari biliyoruz da bu devirde boyle seylerin yasanmasi cok sacma biz gelismekte olan bi ulkeysek neden boyle kucuk olaylarda tansyon yukseliyo
- +1 yıl
Hayatımdan memnunum çok şükür. Niye biliyor musun kimseye muhtaç değilim elim ayağım tutuyor başımı sokacak evim var bir ekmek yesem doyuyorum asla gösteriş için para harcamadım ihtiyacım ne ise onu aldım. Şimdi rahatım millet gününü gün ederken eşek gibi çalıştım ben anlattım yukarda. Şimdi onlar bana zenginsin diyor. İşte emeğimin karşılığı çabam amacım niyetim buydu.
- +1 yıl
abi guzel hos anlatiyon ediyosun da simdi abi bizim durum farkli kendimize guzel bi gelecek yapabilcek konumda degiliz ilerde asik olmasam evlenmek istesem param yok diye sevdigim insanla bile olamiycam ve Şu an cidden yetemiyorum asgari mahastan 2 3 fazla almama ragmen peki ben bunu hakediyomuyum ve Şu an yanlis anmama ama1 mont bile 700 tl den asagi degil
- +1 yıl
neyse bakis acin farkli ama boyle seyleri cidden bi gencin yaninda yapmamni tavsiye ederim zaten cogumuz saldirganiz biliyosun ekonomik kirizdeyiz aile ici para muhabbeti kavgalari olsun borc harc olsun insan cildiriyo sende kendince haklisin ama bizde hakliyiz bizim nesil konusmaktan nefret eder hale geldi
Tamam ekonomi gerçekten çok kötü ama ayda iki üç kere cips alırsan batmazsın diye düşünüyorum. Kek yapmak da öyle aşırı aşırı maliyetli bir olay değil ki.
02 Yorumla- +1 yıl
Ablacım yok işte para yok, tinne. Buna niye kimse inanmıyor arkadaş. Göndereyim tüm bankaların hesap listesini. Yok. Ekside hepsi
+1 yılBen zenginim. Gerçekten zenginim hem de, babam zengin, dedem zengin. Dedemin babası bile zengin. Bizim eve hiç cips, çikolata vs. girmedi. Arkadaşlarım bize geldiğinde dışarıdan yemek söylenirdi o. Bence fakir insanlar anlamsız harcamalar yapıyorlar. O da bir statü gösterme ihtiyacından kaynaklanıyor olsa gerek.
02 Yorumla- +1 yıl
Mesajları ben siliyorum. Edebinizi takının lütfen
Ohaa ya soruyu ben sordum sandım o kadar aynı durumun benle 🥰 😂
Şu kötü yorum yapanları boş ver hocam. Allah sonumuzu hayretsin ekonomi için diyecek söz bulamıyorum artık
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yılÖzel sektör yazın da maaş verdiği halde sizin bu sektör neresi çok şaşırtıcı. Özel ders verme durumunuz yok mu? Sanırım yaşınız da çok genç. Umarım bu darbogazdan kısa sürede çıkarsınız..
00 Yorumla
+1 yılValla ben alıyorum gayet de 1 ay önce Almanya'dan geldim her şey güllük gülistanlık ya ülkede bolluk var aw resmen hala şikayet ediyor millet nankörlük yapmasın kimse.
00 YorumlaEkonomi iyi değil tamam ama bu kadar da ironi yapmasak mı?
Krize girdiysen cips/pasta neyse istiyorsan göndereyim. 🤭02 Yorumla- +1 yıl
Yazayım adresi gönder abicim, yok cümlesini anlamaz mı insanlar ya!
+1 yılÖyle bir hale geldik ki artik yiyeceği evde yapmak, dışarıdan almaktan daha pahali a*q. Ben de uzun zamandir Antep fistigi yiyemiyorum a*q çok pahali
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 580 cevap paylaştı.
+1 yılAraba, laptop desen anlayacağım da cipste alınır ya o kadar da değil.. 🙂 Hayırlı olsun bu arada..
00 Yorumla
+1 yılTelefonumuzu cıkardıgımızda bile bişi değişmicek seviyedeyiz ipgone 4 kullanan gördü bu gozler
05 Yorumla- +1 yıl
Benimki de honor 9 lite. Kırık içinde hala kullanmaya devam
- +1 yıl
Sahsen ben de benimkini sanıyorum bi 5 yılfır kullanıyorum
- +1 yıl
Benim de 4-5 yıl oluyo
- +1 yıl
Ayrıca su editi yazdıranlar utansın gercekten ya. Sanki kendileri alabiliyor mq çıldırmamak elde değil
- +1 yıl
İnanılır gibi değil gerçekten
+1 yılBir sakız kutusu olmuş 20₺ :)
Hala ekonomi iyi diyen var mı ya?10 Yorumla
+1 yılçikolata istiyorum alamıyorum hayvanı beslicem ucuz mama kalmadı ne yedircez ulan
02 Yorumla- +1 yıl
sokak kedilerini besliyom ben çok aç bakımsız olanlar oluyor
+1 yılAdresini yaz yollayayım hocam hem sevap işlemiş olurum. Kargo ücreti de benden olsun.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende öğretmenim ama şimdi öğretmen de olsan doktor da olsan her şey o kadar kötü haldeki.. kelimeler kifayetsiz kalıyor. Ülke çok fena bir halde. Allah yardımcimiz olsun.
00 Yorumla
+1 yılAbartma bi cips ya da kek yapmak ne kadar maaliyet sanki :d
01 Yorumla- +1 yıl
cips 14 lira en ucuzu 10 lira
Ekonomi çok iyi aksini söyleyen ekonomiden anlamıyor
00 YorumlaÖlümlü Dünya’dan Zafer’in repliği gibi geldi resmen. Gülüyorum halimize artık napiyim
00 YorumlaEn son 2021 de 75 TL ye aldığım menü şimdi 135 TL hayat pahalılaştı 🥺
00 Yorumla
+1 yılEkonomi kotu. Ama bir paket cips alamayacak kadar da degil herhalde ya
00 Yorumla
+1 yılCips zaten 15 tl, kek yapayım desen 100-150 TL ye falan mal olur.
00 Yorumla
+1 yılPapates al ince kıy fırında pişir hem sağlıklı hem ekonomik
00 Yorumla
+1 yılBugün bir pringlese 38.5 TL verdim. Keyif yapmak bile pahalı oldu artık.
00 Yorumla
+1 yılAylık geliri kaç k üstü olanlar senin gözünde Zengin?
00 Yorumla
+1 yılSen ne arzuluyorsan sana alabilirim. Yeterki sen üzülme.
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 575 cevap paylaştı. Yemin ederim cebimde 11 lira var. Kola mı alsam ekmek mi alsam onu düşünüyorum. Birini alsam diğerini alamayacağım. Sen düşün ekonomi nasıl.
00 Yorumlaaga ben en son 2 3 sene önce yemistim cips kekte dogum gunumde yedim gecen sene zjwksjksjwjhznshzj bu arada alicak gucum var ama ne bilim ruhum fakir kiyamiyom onu alcagima baska bisi alirim diyw diye bu hale geldik
00 Yorumlayurtdışında çalısıyorum 2 haftadır Türkiye'deyim yine dönücem gibi burada fiyatlar aşırı uçmuş durumda Allah yardımcınız olsun
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMaaş verilmeyecek yerde neden durursunuz farklı yere geçin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBerbat bir durum. O kadar iyi anlıyorum ki
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl3 ekimde üniversitem başlıyor napcam hiç bilmiyorum bu ekonomide
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 436 cevap paylaştı. Bende alamıyorum ama. biraz cimrilikten benim ki korkuyorum parasız kalırım diye
00 Yorumla
+1 yılkesın ıy bırsındır atansan sevılen bı ogretmen olcaksın bellı atamadıgına gore ıyi birisn ıyılerın kaderı bu uzuldum valla
00 Yorumla
+1 yılÖğrenciyim evden destek almıyorum gelirim giderimi rahat karşılıyor
00 Yorumla
+1 yılFiyatlar ev kirası gibi değil sonuçta almak isteyen fedakarlık yapar
00 Yorumla
+1 yılBende aynı ekonomi kötü 😞
00 Yorumla
+1 yılCips alacak paran mi yok 😉
00 Yorumla
+1 yılYaşadıklarımı yaşasan ne yapacaktın acaba
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 492 cevap paylaştı.
+1 yılÇok şükür isteğim şeyleri alabiliyorum
00 Yorumla
+1 yılÇalıştığın kurum sorunlu demek.
00 Yorumla
+1 yılTurkey guzelllll turkey cennnetttt
00 YorumlaGayet güzel ben her istediğimi alabiliyorum
00 YorumlaÜzüldüm ya
Umarım atanırsın
00 Yorumla
+1 yılabartmaya gerek yok cipside alın bi zahmet
01 Yorumla
+1 yılZıkkımın kökü e napıcan o zaman
00 YorumlaUçuyoruz diye biliyorum 😂
00 Yorumla
+1 yılA101 cipslerinden al. Biraz daha uygun.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir kilo 20 lira. Bir cips 20i
Lira. Sigara 30 ... Kısacası milletce şeyi tuttuk00 Yorumla
+1 yılPasta ye sende
00 YorumlaGerçekten uzucu bir durum
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılEkonomi iyi güzel saglıklı sana selamı var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkanka bir kek te mi alamıyn abartma
11 Yorumla- +1 yıl
kek bile alamıyorsan avcunu yalarsın zaten
Gizli Üye(36-45)+1 yılKısaca ekonomi tam b. ktan olmuş
00 Yorumla
+1 yılEkonomi pek ekonomik değil
00 Yorumla
+1 yılEkonomi tam olarak seni sağlıklı yapıyor
00 Yorumla
+1 yılCipsde alamıyorsak ölelim ya 😂😁
02 Yorumla- +1 yıl
Kurtuluş olur
- +1 yıl
Ben gayet memnunum hayatımdan alamayanlar ölsün 😒😜😜
- Para & Ekonomi konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılEkonomi berbat ötesi
00 Yorumla
+1 yılBerbat
00 Yorumla- Devamını Gör (21)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer