Örneğin 7 bin alıyorum ama 11 bin almalıyım gibi yazın :D

Örneğin 7 bin alıyorum ama 11 bin almalıyım gibi yazın :D

Çalışmıyorum. Her hangi bir yere bağlı değilim. Gelir/giderimi de kripto ile uğraşarak kazanmaya çalışıyorum.
İsteğim uzun vade 2025’e kadar bir çok düşümü gerçeğe dönüştürebilmek. Başaramazsam emekçi olurum. Moto kurye olurum sanırım. O da zaten piyasa koşullarına göre 10-12 saate 10 bin lira kazandırır. Benim için yeter.
9600 alıyorum, ama çekilir dert değil gerçekten. Saçma sapan ergenlikten çıkamamış bebelerle uğraşıyoruz. Özellikle niga lar çok yoruyor🙄 yahu bir insan mail atıp, ardindan whatsappdan mesaj atip, ardindan 5milyon defa sadece 'mailimi aldiniz mi' diye neden arar? Hiç anlayamayacağım.🤦🏻♀️
Çalışma saatlerim ve izin şartları güzel olmasa 1 dakika durmam. Bence en az 20bine çekilirdi bu dert..
Çünkü mail alışkanlığı yok bizde. Ben de fazla mail atan biri değildim ama şimdi e posta kutuma bakmadan geçemiyorum her gün.
Özel sektör için sorulmuş bir soru değil kamu ve beyaz yaka.
Onların maaşı iyi aç gözlü olmamaları lazım ekonomi de ne kadar kazandığının önemi yok önemli olan alım gücü
Cevap
55Cevap
10 bin almalıyım
Şöyle hesaplayalim bir gün 24 saat 8 saat çalışıyorsun işe gidiş geliş en az 2 saat kaldı geriye 14 saat üç öğün yemek ortalama 2 saat den kaldı 12 8 saat uyku kaldı geriye 4 saat sevdiklerine ve kendine ayrira bileceğim 4 saatin var ne kadar alirsan al az
Restoran da servis elemanı komi olarak çalışıyorum aylık 7500 ₺ alıyorum, tek kişiyim evlilik düşünmüyorum yetiyor nakitte 500.000 ₺ var, sıfır arakat 1+1 daire alacağım ilerde Parama aylık 7000 ₺ kar payı alıyorum artıyor
Diğerleri uçmuş yorumları okudum da en gerçekci benim diğerleri hayaller dünyasında onlara bol şans
Ben varya baya az maaş alıyorum yaptığım ameleliği suriyeli bile yapmaz ki yapmıyor zaten çok pis haklarını arıyorlar
Şu an ingilizce öğretmenliği okuduğum için çalışmıyorum. Ama öğretmenler 15 bin gibi bir maaş alıyor.20 bin olmasını isterdim.
Hak ettigim kadar alıyorum israil ve meksika ortak bi şirket değerini veriyor yabancı şirketler daha adaletli geliyor bana
Zihinsel olarak yorucu ve karmaşık bir işim var. Aldığım maaş bunu fazlasıyla karşılıyor daha fazlasını istemek haksızlık olur şimdilik. .
Müdür yardimcisiyim ama ön muhasebe yapan arkadasla aynı maaşı aliyorum. 8 bin maasim ama olmasi gereken en az 11 12
Garsonluk yapıyorum ve aşırı yoğun 12bin tl istiyorum
Kovulmadan önce 15bin alıyırdum ama 35bin almalıydım
10 bin alıyorum ama bana kalırsa 13 14 falan olmalı. :D
@kumsalbal Aşçılık
En az 9 bin lira almam gerek ama mesailerle 6.500 ü buluyor
Enflasyona göre maaşımız yükselmeli Çok şükür diyelim
40 bin kazanıyorum ama 200 bin falan kazanmam gerek en az
@kumsalbal yazılım, marka itibar yönetimi
Örneğin 7 bin alıyorum ama 11 bin almalıyım gibi yazdım
Minimum 8500 alıyorum bence en az 10000 almalıyım
@kumsalbal satış danışmanı
8900 civarı alıyorum ama riskleri düşününce de 13 14 den aşağı almamaliyim
İşime göre En az 1000 TL yeter ama giderleri de göz önünde bulundurunca 10 Bin fazlasıyla yeter.
8 alıyorum 15 bin ancak kurtarıyor haşatım çıkıyor akşama kadar
Aldığım maaşın 5 6 bin yükseğini verseler fit olurum. Yani 30 bin yaparlarsa tamamım ☺️
19000 alıyorum bazen bu paraya bu çile çekilmez diyorum ama Allah bereket versin
Allah belasını vermesin o kadar ofisde çalış çalış olduk bitdik ya.2 gün ev günüm sadece kalan günler 5 gün çalışıyorum.500 dollara yakın bir para hiç değmez. çok yoruluyorum
Şu an 2000€ alıyorum, gece vardiyası olduğu için maaşım artacak,
Merhabalar
Ben hakkımdan daha fazla alıyorum ses etmim
8.500 1.300 yemek parası alıyorum ama 5.500 almam lazım.
Tutar birtmeyeyim ama Şu an ki mesleki kazancımın en az %60 artması gerekli
Vala bilgi islem elemaniyim 8 bin aliyorum yaptigim ise gorede yeterli buluyorum piyasa kosullarina gore.
10.500 aliyorum alt tabaka insanlarla ugrasiyorum en az 15.000 olmasini isterdim
Alt tabaka insan mı? Yazıklar olsun sana
@Olgunsevenlergelsın bende alt tabakadayim, abaza sana yazik. Anlamadigin yere konusma
4 bin alıyordum en az asgari ücret olması lazımdı 🚬
Maaş+prim 17 bini buluyor prim için kassam daha iyisini kazanırm
Şu salıya kadar maaş almıyorum ama bu kadar stres dert tasa 12.500 den aşağı çekilmez
35 bin almalıyım.
20k alıyorum ama daha fazlasını hakediyorum
20k almaliyim en az grafikerim
Hakkım olanı aldığımı düşünüyorum.
Aylık kazancım 50 bin 120 bin kazanmaliyim😃
Oto alım satım, Gayrimenkul Alım satım ve Borsa
bizim meslekte maaş söylemek yasak :d
Cevapları merak ediyorum
En kötü 10.000 lira almam lazım 2 değsin
14bin alıyorum 20bin olsa iyi olur.
17 ve katları.
Ne aldığımı yazmam.
cut.
Almam gerekenı alıyorum zaten
ne kadr para verirsen ver az gelir 🤷🏻♀️
20.000 lira maaş almalıyım
Hak ettiğim kadarını alıyorum.
10 alıyorum 15 almam lazım
darphane soygunu lazım bana
8 alıyorum da en az 10 almam lazım
Meslegimi severek yapiyorum
11 ama 20 almam lazım
11 bin alıyorum , 50 bin almam lazjm
7 aliyom ama 8 alir en fazla yaptigim isi yapan 😂
4k$ aşağısı az oluyor
40 bin alıyorum. En az 70 bin almalıyım
@kumsalbal doktorum
Doktorlar 40 bin aliyorsa neden her yerde 12 bin alıyoruz diye ağlıyorlar 🤦
@Shiningdiamond emekliliğe yansıyan o kadar. Söylediğim rakam % 40 zam ve taban ek ödeme gibibib şeylerle buraya geldi. Ama hala daha emekliliğe yansıyan bunun 3 te 1 i heralde
@çısss122 iyi. Niye merak ettin
@çısss122 çok da küstah deiliz. Anlaşmazlık yaşayanlar çok olunca durumu hemşire doktor çekimesine bağlıyor hemen herkes. Aslında alakası yok çoğunda
@çısss122 çalışma arkadaşlarıma o gözle bakmam
@Sılaa278 çok da önemli değil bence 😊
@Sılaa278 farkettim ;) hemşire ve diğer sağlıkçı arkadaşlar çok soruyor burada da nedense maaşımızı
@Sılaa278 aynı yerde çalışan hemşire-doktor arasında o kadar az fark olmaz. Ama hemşirenin çok kazandığı bir yerde başka bir yerdeki cidden az kazanan doktor arasında o kadar az farklar olabilir
@kumsalbal tersine herkes yakınındakinin maaşını daha çok merak eder. Alakasız bir meslekde duyduğum maaşın tam karşılığını canlandıramayacağı için azçok ne iş yaptığını bildiği kişilerin maaşı daha çok merak edilir
@Sılaa278 yani istasnalar olsada arada o kadar az fark olmaz bence. Ama mesela ilk çalıştığım yerde aynı yerdeki doktorda hemşirede çok maaaş alıyordu. Hemşire belki o şehirdeki bazı doktorlara yakın maaş alıyordu ama istisna bir yerdi. Tıp düşünüyorsan bir sene daha hazırlanman iyi olmuş. Kendini tekrar denemelisin
@Sılaa278 doktorlukla hemşirelik zorluk yoruculuk açısından kıyaslanamaz
@Sılaa278 takip attım sen de takip edermisin
Yoğun bakımda evet öyleler.
@çısss122 hemşirelere sor. Yoğun bakımda personelle birlikte bakımlarını yapıyorlar diye biliyorum
Hak ettiğimi kazanıyorum
14 bin ama 20 almaliyim
30k yiyom yetmiyo
Qynen öyle en az 10 k olması lazim
Degisiyor bazen 17 bazen 33
10 bin ama 25 bin alsam az bile birakcam bu isi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?