İnsanlar üç nedenle elde para talep ederler: (1) Günlük ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla, (2) Gelecekteki sağlık, eğitim vs gibi sorunlarını karşılamak yani bir çeşit sigorta amacıyla, (3) Spekülasyon amacıyla yani faiz ya da temettü gibi gelirler elde etmek üzere. MB nın faiz indirimleri ise en çok bankalara yarar bankalar devletten bu ucuz faizle aldığı parayı vatandaşa ihtiyaç, taşıt, konut kredisi olarak neredeyse 3 katına yaklaşan faizle verir. Yani faiz indirimi bir nevi bankaları daha zengin ederken vatandaşın aldığı kredi miktarını 3 katı olarak geri kazanır yani paradan para kazanırlar. Oysa insanların bu ekonomik zorluklarda ki tek düşüncesi günlük gıda alışverişi dolayısı ile market etiketleri yer alır. Her gün markete gidenler her üründe haftalık ya da 15 günlük 5 TL ile 30 TL arası oynamalar olduğunu gözleriyle görmekteler bir gün önce aldığı ürünün ertesi gün 20 TL zam ile satıldığını görüp şaşırıyorlar. Dolayısıyla şu an için insanların gözünde bence faiz indirimleri değil etiketlerde ki geçici indirimlerin de değil gerçek indirimlerin ne zaman başlayacağı yönündedir. Çünkü fahiş fiyat etiketlerine uzun zamandır müdahale edilecek dendi fakat bu konuda bir adım halen atılmadı...



Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer