Borsa manipülasyonu ve spekülasyonları neden suç sayılır bu kadar kötü görülür?

Borsa;tüm dünyada manipülasyon ve spekülasyon doludur, küçük yatırımcı yutuldu diye eleştirilir ama zaten sistem budur büyük balık küçük balığı yer, tüm ticarette böyledir bir market küçük esnaftan daha çok satın aldığı için ucuza alır ucuza satar mesela ve küçük olan yok olur.. Kapitalizm kuralı bu zaten... Direkt olması mı sorun? Bilmiyorsan bunu girme zaten borsa bir bono ve mevduat değildir, risk arttıkça gelir oranı makası artar bu böyledir...
Borsa manipülasyonu ve spekülasyonları neden suç sayılır bu kadar kötü görülür?
Cevapla