KYK kantincisi 50 kuruş eksik diye su vermedi. İnsanlık mı bu?

Dün 3 lira olan su bugün 3.5 lira olmuş. Bunu bilmeyerek yanımda eksik parayla su almaya gittim. Para çıkmayınca sonra bırakabileceğimi söyledim ama bayan çalışan kabul etmedi. Başka tanımadığım insanlar "vereyim kardeşim" dediler, kabul etmedim. Bu sefer yanıma 200 lira alıp gittim, yanına başka çalışanda gelmiş. Yeni gelen ilgilendi benle,200 lira verdiğimi görünce laf etti ben de durumu izah edip "arkadaş 50 kuruş için su vermedi" dedim. Bunu için kavga etmeye gerek yok dediler. Sizce haklı değil miyim?
KYK kantincisi 50 kuruş eksik diye su vermedi. İnsanlık mı bu?
Cevapla