Hayatım eskisi gibi değil çok zorlanıyorum ne yapmam lazım?

Selam herkese. Robert kolejinden ve Koç Üniversiteden mezun oldum ve yüksek lisans için harvard üniversitesine başvurmuştum ve kabul aldım. 3 aydır amerikadayım ve eski hayatımdan eser yok. Babam iş adamıydı ve Eski hayatım kısaca acayip derecede lüks dertsiz tasasız bir hayattı. İstediğim her şey anında olan, parayı asla takmayan istediği gibi umursamadan harcayan bir kızdım. Babam bana bu ülkeden gittiğin anda her şey değişecek dedi ve cidden değişti. Babam şu an bana 3bin dolar okul da bin dolar gönderiyor. Aylık ev kiram bin dolar ve 2,500 dolar bana kalıyor. Hala alışamadım. Çok zorlanıyorum. Param anca yetiyor. Eskisi gibi eğlenemiyorum. Hayattan çok zevk almıyorum. Ne yapmam lazım? Arkadaşlarımın aileleri 5-6bin dolar gönderirken benimki 3 gönderiyor zaten yarısı da gidiyor. Babama ısrar da edemem benle gitmeden konuşma yapmıştı… ne yapacağım? Alışamıyorum alışmam için ne yapmam lazım

Hayatım eskisi gibi değil çok zorlanıyorum ne yapmam lazım?
Cevapla