Para & Ekonomi Şu zamanda parayı altına mı yatırmak iyi yoksa dövize mi? SulSal Takip Et Xper 5 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Şu zamanda parayı altına mı yatırmak iyi yoksa dövize mi? Güncellemeler+1 yıl Teşekkürler :) Şu zamanda parayı altına mı yatırmak iyi yoksa dövize mi? Cevapla Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı. Altına yatırmak 1 0 Yorumla
FatihSayınn Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 59% +1 yıl Dolar Euro sterlin alman ülkeye zarar Altın alman güvenli bir liman olur senin için ya da borsayı deneyebilirsin 1 0 Yorumla
ademuysal2 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Ikiside sadece paranı korur , sana hiçbir kar sağlamaz, yükselince sen kar yaptığını sanırsın, ama ayni dakika o para ile alacağın her şeye fiyat güncellemesi olur[zam değil zam demiyoruz:)] 0 0 Yorumla
Emreask0616 Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 85% +1 yıl Dün dolar aldım umarım batırmaz 0 8 Yorumla SulSal +1 yıl Ne kadarlık aldınız Yorumla Emreask0616 +1 yıl 27 bin TL lik Yorumla SulSal +1 yıl Ov maşallahı Yorumla Emreask0616 +1 yıl Daha 55 bin TL lik alacaktım cesaret edemedim almadım o paraya Yorumla SulSal +1 yıl Ben olsam altına yatırırdım o kadar param olsa Yorumla Emreask0616 +1 yıl Pişman oldum 55 bini bankaya attım üç ay içinde 2500 TL getirisi varmış öyle yaptım Yorumla SulSal +1 yıl Anladım hayırlı olsun Yorumla Emreask0616 +1 yıl Bakalım tşkler Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Altına yatırmak
Dolar Euro sterlin alman ülkeye zarar
Altın alman güvenli bir liman olur senin için ya da borsayı deneyebilirsin
Ikiside sadece paranı korur , sana hiçbir kar sağlamaz, yükselince sen kar yaptığını sanırsın, ama ayni dakika o para ile alacağın her şeye fiyat güncellemesi olur[zam değil zam demiyoruz:)]
Altin iyidir herzaman
Altin düşüşte alınır
Ytd
Altın
Dün dolar aldım umarım batırmaz
Ne kadarlık aldınız
27 bin TL lik
Ov maşallahı
Daha 55 bin TL lik alacaktım cesaret edemedim almadım o paraya
Ben olsam altına yatırırdım o kadar param olsa
Pişman oldum 55 bini bankaya attım üç ay içinde 2500 TL getirisi varmış öyle yaptım
Anladım hayırlı olsun
Bakalım tşkler