Aldığımız maaşların temel ihtiyaçlarımızı bile karşılamaması normal mi?

Örneğin KBB doktiruna gitmem lazım devlette randevu yok mecburen özele gittim muayene 400 TL benim benim iki buçuk günlük maaşım resmen iyice moralim bozuldu bu ülkede ne çocuk getirilir ne hayat kurulur

Aldığımız maaşların temel ihtiyaçlarımızı bile karşılamaması normal mi?
Cevapla