Herkese merhaba.

Sizde farkındasınız eminim. Bankalar son maaş zamlarından sonra emeklileri kendi bankalarına çekebilmek için 3 yıllik taahhüt karşılığında promosyon verme yarışına girdi. En son İş Bankası 5.000 TL veriyordu. Şimdilerde ise bu rakam İNG Bank ın 8.250 TL vermesiyle zirveye ulaştı. Son duyumlarım Garanti Bankası 9.500 verecek ya da veriyordu. Çalıştığım klinikte bir hastam 15 gün içinde 4 bankaya geçiş yaparak rekor kırdı 🤓 Bugün İng ye geçtiğini öğrendim. Zira maaşı almadan önce istediğin bankaya geçiş yapabiliyorsun. İmza atmış olsan bile değişmiyor. Yani öyle imiş. 😊

Yani olay bir yerlere gidiyor ama bakalım bu işin sonu ne olacak..
Peki sen yüksek promosyon için bankanı değiştirir misin?
#funda 📢
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Merhaba, yüksek enflasyonun etkisini yaşadığımız ve bankaların da promosyonları arttırdığı şu günlerde emekliler için maaş müşterisi oldukları banka çok büyük önem taşıyor. Bankaların promosyon ödemelerinde rakamlar arttıkça bankasını değiştirmek isteyenler de artıyor. İşlemler kağıt üzerinde çok kolay gözükse de tüm emekliler hemen banka değiştiremiyorlar. Nedeni ise çoğu emeklinin daha önceden aldıkları bir kredi bulunuyor ayrıca önceki üç sene dolmadan değiştirmeleri durumunda ödeyecekleri bir tutar oluyor. Kamu bankaları ile özel bankaların promosyonları arasında çok ciddi miktarlara ulaşan bir fark var. Söylediğim nedenlerle değiştirilemezse insanın içi gerçekten cız ediyor. İşlemlerin yapılması çok kolay ancak dediğim gibi sorunlar çıkabiliyor yani demek istediğim şey burada asıl önemli nokta emeklilerin üç yıllık taahhüt imzaladıkları banka ile yapmış oldukları sözleşmedeki koşullar. Bence bu koşullara emeklilerin yararına olacak şekilde düzenlemeler gerekiyor. Promosyonlar arasında ciddi fark olduğundan, eğer emeklilerin yararına bazı düzenlemeler yapılırsa bugün yaşadığımız enflasyon ortamında çoğu emeklinin emekli maaşını aldığı bankayı değiştireceğini düşünüyorum.