Eskişehir'de Koza Altın AŞ'nin Sivrihisar ilçesine bağlı Kaymaz Mahallesi'ndeki tesislerinde tespit edilen 20 bin onsluk kaynaktan 16 bin onsluk altın üretimi hedefleniyor.
Şirket tarafından Kamuoyu Aydınlatma Platformuna (KAP) bildirilen açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
"Kaymaz işletmemiz mevcut açık ocak sahalarında, 2022 yıllında gerçekleştirilen cevher geliştirme sondajları neticesinde, yaklaşık 20 bin onsluk potansiyel altın kaynağı tespit edilmiştir. Bu kaynaktan yaklaşık 16 bin ons altın üretimi hedeflenmiştir. 2022 yılı içerisinde cevherin Kaymaz işletmesinde üretimi yapılacaktır. Şirketimizin 2022 yılı cirosuna yaklaşık 500 milyon lira katkısı olacaktır."

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bir iş vardır içinde
inanmıyorum... ne zaman sıkışsalar bişeyler çıkıyo memleketten maşallah
ayrıca dediğin para ile bi fabrika anca kurulur bu sefer küçük atmışlar şaşırtmaç var !
ve napalım yani bulunmuşsa bile vatandaşa faydası var mı anca cevheri çıkaran yandaş şirkete
Merkez bankasında altın olması iyidir. Para basma gücünü belirler bir ülkenin altın.
Yanlış anlaşılmasın ekonomi iyi filan demedim :)
20 bin ons dedigin bogazda bir yalı parası. Yeni jelibon madenleri bulunmali😄
Her sene aynı terane
Bize ne faydası var knka boş ver 😂
Ulkemin her yeri degerli
Bize 5 kuruş fayda saglamaz
Millet Aç Aç Aç Ulan Altın Hadi Oradan
Yakında gözden kaybolur
he he 😂
jelibondur o