Benim bir tık uzun :D
Asgari ücret ömrü kısaltıyorhttps://t.co/cdXeko32Tr pic.twitter.com/GN4bHaqjTE
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) August 3, 2022
Benim bir tık uzun :D
Asgari ücret ömrü kısaltıyorhttps://t.co/cdXeko32Tr pic.twitter.com/GN4bHaqjTE
— Marketing Türkiye (@MarketingTR) August 3, 2022
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Ömrüm kısa
Asgari ücret bir kişinin hayatını idame ettirebilmesi için min. tutar demektir. Asgari ücret alıp zengin olmayı hayal etmeyin
Benim ömrüm yok denecek kadar az o zaman öğrenciyim staj ve part time iş dışında param yok
Sorun yok benim maaş asgari ücretin altında 🤪🤪🤪🤪🤪
Asgari ücret 10 BİN TL olsun diyenler beğensin bu yorumu. hadi bakim :D
Hiç bir zaman asgari ücretin 3 katını alamadık. Bu gidişle de alamicaz
Muhakkak stresle ilgilidir geçim sikintisi insanı yorar.
Asgari ücret kazanmayan kişinin direkt ömrü son buluyor😃
Ben 30k kazanıyorum, kuşlara yardım ediyorum, minimal bir insanim, proje direktörüyum.
Hangi üniversite bölümü o?
@Behavaha Usa da MBA yaptim karşım
NBA açılımı nedir?
@Behavaha MBA yüksek lisans yöneticiler için iyi geceler.
Ne uzun ne kısa asgari ücretten 100 tl fazla alıyom :çd
Yani şimdi ben asgari ücretli bir iş bulup çalışırsam ömrüm kısalacak mı? Ve eğer çalışmazsam uzun mu olacak? 😂
Giderlere bağlı, bu enflasyonda kısaltır tabiiki ))))
hayırlısıyla asgarinin 3 katını alıcam bi iki yıl sonra
Buna göre uzunmuş. İnşallah öyledir :D
Maaşım yok ben ölüyüm
Öldüm mezara koymayi unuttular o zaman beni🥲
İssizim demekki Şu an yasamiyorum
Türkiyede yaşamak ömür kısaltıyor
Asgari bile ücretim yok yakında ölürüm
Ömrüm az sanırım ben işsizim.
Biz bitmişiz o zaman, asgari ücret bile almıyoruz
Baba parası yiyorum herhalde benimki çok uzun
2 ömrü birden yaşıyorum.
Türkiye ömrü kısaltır doğrusu
Asgari ücret asgari bile değil
Normal
Ömrüm yokmuş çalışmıyorum
O değil de illüstrasyon efsane lan.
Benim 5 kat uzun
O zaman ben cok yaşarım 6 katı kadar yani
Uzun
Uzun
Uzun
Uzun sanırım , soruna göre
Bilmem
Allaha şükür gayet uzun 😉
Bilmem
Ben ömürsüzüm hshd
Bir tık uzun
Ölümsüzüm desene :D
Ömrüm yok o zaman
Benım kı kısa
Biraz uzun
Ne alaka?