
Altındaki yükseliş devam ediyor siz yatırımınızı neye göre yapıyorsunuz... @. @

Altındaki yükseliş devam ediyor siz yatırımınızı neye göre yapıyorsunuz... @. @
Olanı yiyorum, yatırım filan yapmıyorum. Yaşadıklarım yanıma kâr kalıyor. Hayat pahalı günden güne zorlaşıyor haliyle her yaşanılan gün kârdır. Birikim yapacağım diye güzel günlerden vazgeçip yaşlılığımda yapamayacağım güzellikler için ağlayıp vahlanmamının alemi yok.
Her şey zamanında güzel ve anlamlıdır.
Altın artik en iyi yatirim degil cunku enflasyon yüksek. Eskiden 500 gr altıni olan iyi kötü bir ev alıyordu. Şimdi 500 gr ile ev almak imkansız degil hayal. En iyi yatirim gayrimenkul kredi cekip ev almak zaten 3-5 sene sonra odenilen rakam çöp oluyor.
Görsel yine efsane 🤣 sürer evet
Teşekkürler
Ben yatırımı dolara yapıyorum
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
4Cevap
Bence yükseliş devam eder, şu an yatırımım yok
Bızım aılenın yapmadığı iş yok eskı yilalrda kuyumculuka yapmışız babam savaş soylentısı varsa altın. yuklselır her zamn der
Yatırım yapmıyorum. Sadece olan parayı hesabımda tutuyorum ve üstune ekliyorum
@Daffy99 faiz de yok.. Normal banka hesabımda
@Daffy99 aynn vadesiz
Altın tüm zamanların en iyi yatırımları gibi gelir bana hep. Adı üstünde altın yani.
Altında yükseliş sürecek tabi ki. Ben kriptoda yatırım yapıyorum.
Paranı üçe böl diyor yatırımcılar. Döviz al, altın al, hisse senedi al örneğin diyor.
Euro almaya gayret ediyorum
Olan parayı elde tutmaya çalışıyorum sadece.
Gram altın ne kadar şu an
@Gone_Man sen yazarsın diye sordum işte 😄
@Gone_Man sağol 🤣🤣
@Gone_Man 😄
Araba alıp satmaya
Gayrimenkule
Türkiye batti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?