Güncellemeler
+1 yıl
bu sitede oturup 300/400 verenler nasıl oluyor analamdım.. semt farkı mıdır nedir.. bizim buralardaki evlere bakıyorum, geneli böyle yükske ödüyor
Güncellemeler
+1 yıl
Şehri ve semti de yazarsanz daha iyi kıyaslarız..
Eve taşınalı 7 ay oldu, 2 kere zam yapıldı aidatlara ve şu an 1+1e ödediğim aidat 850tl. bikaç aya bini geçer. yer Pendik. bina orta ayar bir site binası. lüks sayılmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
kıçımla gülüyorum bu seviyede aidat ödeyenlere. bu paraları ödüyorsanız lüks sitede oturuyorsunuz demektir. allah bilir o eve de 4-5 bin kira veriyorsunuzdur.
burdaki ev kiralar yüksel aynen. ama kira değl ev
2+1'ler 3+1'ler kaç para ödüyor aidatlarını? 1500-2000 TL vardır.
olabilir. metrekareye göre alıyorlar. bu arada 30 senelik siteden ayrıldım. orası daha ucuzdu tabi fakat yaş farkı ve deprem konusu vardı. yoksa benm derdm lükslük değl
75 bizim. Sitede değiliz normal apartman o yüzden ucuz
şehir?
İstanbul çamlıcadayım
eski evlerden herhalde
Çok eski değil taş çatlasın 10 sene. O kadar bile yok. Faturalara asansör bakımına falan yetiyo 8 daire var. Ekstra bi masraf olursa o ayrı alınıyo eğer yetmezse
Sitede oturuyorum 300 lira veriyorum aile evindeyim
hangi semt?
Ankara
Eskiden 300-400 ödüyorduk şimdi 1540tl.
500 tl maalesef aylık
50 tlyi geçmiyor
Bende 650tl ödüyorum
Bostancı
Bina mı site mi
Bina
evet, normal o zaman. ama kiralar uçuktur
Ev kendimin ama kiralar 7bin civarında şu an burada
460 TL 1+1 lüks site
hangi şehir :/
İstanbul
ya İstanbul'da lüks sitede o oranda aidat naısl olur şaka mı bu
3+1 lerde pahalı 1500 TL falan
50 tl ödüyoruz.