Garanti bankasından anlayan varsa bana acil yardımcı olabilir mi?

Ben genelde kredi kartından alışveriş yapıyorum sonra maaşımı aldığım zaman kesilen ektremi ödüyorum. Kaç defa erkenden ödedim. Mesela benim genelde hesap kesim tarihim ayın 2. Haftası ben de maaşımı anca o zaman alıyorum alıp yatırıyorum hemen asgarisini. Ya da erken alıyorum maaşımı ekstrem kesilmeden ödeme yapıyorum şuana kadar bir sıkıntı yaşamadım. Ta ki bugün aldığım mailden sonra bana bu ay ki ödemem son ödeme tarihinde ödenmemiş kredi kayıt bürosunda geçikmeli kaydımın oluşmaması için hemen ödemem gerektiği yazıyordu eğer ödemişsem de bunu dikkate almamam gerektiği yazıyordu ben de aldım aradım garantiyi bana 2 gün geçikmeli borcunuz var dedi. Benim bu ay ekstrem 9 temmuzda da kesildi ben de 3 temmuzda asgari tutarının üstünde bir ödeme yaptım ekstre kesimini beklemedim çünkü daha önce de bir iki defa öyle yapmıştım bana öyle olur demişlerdi. Ben şimdi napıcam ödemem gereken 500 liralık bir borcum varmış bu ay için ödemessem kartımı kapatabilirlermiş falan bir yardımcı olsanız cidden kafam karıştı.
Garanti bankasından anlayan varsa bana acil yardımcı olabilir mi?
Cevapla