Enflasyondan ötürü fiyatı artır ama depozitoyu da 3.5 kur üzerinden ver...

Enflasyondan ötürü fiyatı artır ama depozitoyu da 3.5 kur üzerinden ver...

Bana hiç inandırıcı gelmedi kiracıları masum ev sahiplerini canavar gibi gösterme çabası bu. %25 sınır koydu hükümet ev sahibi olanlar zarar ediyor böyle paylaşımlarla kiracıları masum gösterme cabası bende kirada yaşıyorum ama bu enflasyon da %25 değil en az %75 zam olmalı yazık değil mi ev sahibine. Bu şekilde giderse kimse kiralık ev bulamaz evim olsa boş dursun yıpramasın derim kiraya vermem
Neyin zararı? :))
Birisi bugün çıkarıp 2 milyon bir eve veriyorsa, o kişi zaten zengindir. Bu konuda anlaşalım.
Kiracı ise 3000 veririm, 4 zorlar diyorsa e insaf, bu kişi fakirdir.
Zaten ev alan kişi yatırım için alıyordur, kendi için alan niye kiraya versin?
Ham laf bunlar babacan
2 milyona ev alıp yatırım yapan adam parası olmayan ucuza otursun diye mi alıyor adam bu işten para kazanmak istiyor 3 bine kiraya verirse zarar eder o ev kendini yıllarca amorti etmez kimse babasının hayrına ev alıp kiraya vermez ben yatırımlarımı arsaya yapıyorum iyi ki de arsaya yapmışım ev alıp kiraya verseydim devlet de %25 sınır koysaydı zarar ederdim her şey %200 arttı
Adam haklı neyin kıvranmasını yapmış, Euro aldın Euro ödersin. Sen enflasyonu bahane edip 4 den 9 a kira çıkar adamı evden at sonra da verdiği depozitoyu eskiye göre öde oldu mu? 1 e 3,5 verirken o zamanlar da turnayı gözünden vurmuşsun zaten. Oh olsun şimdi sana 🖕🖕🖕🖕
Cevap
13Cevap
Evet isterdim
Euro olarak verildiyse, euro olarak geri ödenmesi gerekli.
Birine borç olarak çeyrek altın verdiğinizde, para olarak mı borcu ödersiniz altın olarak mı? Elbette ne ile aldıysanız onunla.
Kiracı haklı.
Senin yaptığın yanlış canım. O zaman euro 3.5 miş şimdi 17lerde. Adam nasıl sana o zamanın parasıyla çıkarmış vermişse sende bu zamanın parasıyla hesaplayıp vereceksin. Yanlış düşünüyorsun. Bi akıllı sen misin diye sorarlar adama 😄
Bugünkü kur üzerinden göndereceksin depozitoyu, %25 kira artırımı yapman gerekirken %100 ün üzerinde artış istiyordun depozito vermeye gelince o günün kurundan mı hesaplıyorsun
Böylesinin evine el koyacaksın kiracıya tapulayacaksın ibretlik olacak. Şeriatın gözünü seveyim yüzdeyüzden fazla kira zammı yapıyor depozitoyuda böyle yiyior
Euro olarak anlaştılar ise Euro olarak eşek gibi ödemek zorunda. Gelelim asıl meseleye… Dövizle ev verenler vatan hainidir. Açık açık söylüyorum. Kim dövizle kiralama yapıyorsa haindir. Ev, araba, iş yeri farketmez.
Paylaşım sahte. Sadece insanları öfkelendirmek için yazılmış. Bunu buraya koyan kişi de bunun sahte olduğunu biliyor, o da dürüst değil.
Kur farkını istemiyor vermiş olduğu ne ise onu geri istiyor. Kaç euro vermiş ise o kadar euro geri alır.
bende evimi kiraya verdiğimde kiracıya diyorum ki tl olarak verdin 2 sene oturdun en son yatırdığın kira ne ise sana onu veririm dyie. adam euro diye vermişse öyle vereceksin
Devlet boşuna yüzde 25 dedi 4 den 9 bin nedir insaf ve insan
Kiracı haklı kaç Euro verdiyse onu aynı şekilde vereceksin
Odanın tekini kiracıya versin
euro olarak verirsen euro olarak alirsin
İstemek hakkimdir
Harbiden insaf ya
istemem :D
El-insaf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?