Geçen sene atandım, 8.000 ₺ maaş alıyorum. Aileme ne kadar vermeliyim?

Gecen sene atandım. 8000 bin küsür maasim var. Annem ev hanimi. Ve ailemin yanindayim. Bu yuzden hem para biriktirmek hemde anneme bir miktar para vermek istiyorum. Aslinda babamin uzerindeki yüküm kalkti. Yani bana verdigi harcligi anneme veriyor. Şöyle 1000 lira kadar versem az mi olur?

Bende hem biriktirmeye çalışıyorum hemde yeni heves istedigim seyleri kendi paramla alıyorum. Biriktirme sebebimde hem yatirim olsun hemde zorunlu hizmetten sonra kendi hayatimi kurmak istiyorum. Baska bir şehre tayin istemek, tek basima yasamak falan istiyorum. O yuzden zorunlu hizmet gorevi bitene kadar para biriktirmem daha iyi olacak.

Annem de para istemiyor aslinda. Ama sanki ben borcluymusum gibi hissediyorum. Bilmiyorum para vermeli miyim, verirsem ne kadar vermeliyim?

Geçen sene atandım, 8.000 ₺ maaş alıyorum. Aileme ne kadar vermeliyim?
Cevapla