Güncellemeler
+1 yıl
lahmacun da 24 bu arada. 6 adeti 144
Güncellemeler
+1 yıl
bir arkadşa 10 lahmacuna 100 lira verdim diyor. o fiyata nerde var ya lahmacun 🙄🙄🙄
bir büyük ayran 24. bir küçük ayran 17 tl imiş. nasıl fiyatlar ucuz sayılır mı sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
kanka ekonomi kotu de sende kazik yemissin lahmacun degil. lahmacun fiyatlari adana 8-10 arasi antep 10-15 arasi. daha pahali satan yer tamamen gosteris daha ucuza satan yerde malzemeden kisiyordur.
yuh sen de o fiyata adana kebap yıllar önce bile yoktu 😂😂😂 ben mahallesi arası bir yerden aldm. çok lüks bir yer de değl hani
adana derken adana lahmacun antep lahmacun. kebap degil
hiç adana lahmacun filan duymadım. ben normal lahmacun bilirim bir. hangi şehirdesin? ona göre değişyordur fiyatlar
adana
ahanda ikinci adanalı bunu yazan. sanırım baya şanslısınz
aynen gördüm arkadaşın yorumunu, normal fiyatı o işte. ben de 10lusunu 80₺ aliyom. yaninda sogan salatasi. mevsim salatasi. domates ezmesi. pismis biber ve domates. hatta 4 tanede findik lahmacun veriyor adam yaninda😂.
valla şanslısınz. İstanbul resmen bambaşka ülke gibi olmuş diğerleriyle kıyasta
Eskişehir de lahmacun adet fiyatı 12 TL. Ydi.
Bardak paket Ayran 7 TL.. Kola 9-12 TL arası.
zaten biz hariç her yerde yarıya yarıya ucuz galiba. Adanada da 8 tlmiş
İstanbul ćok pahalı, ve bence ticari ahlakın kalmadığı bir kent... İnsanlar hep birbirini kaziklama derdinde orada...
Ben sevemedim...
Evde yoğurt varsa kendiniz yapın bence ayranı bir dahakine dolandırıcı bunlar para yedirmeyin
ayran almadım o yüzden.
Oha ayransız fiyatı buysa lahmacun da lüks oldu eskiden tanesi 1-2 lira falandı hatta dandik yiyecek kategorisinde sayılıyordu at eti kedi etinden falan yapanlar var diye haberler çıkıyordu böyle bi besin lüks oldu bravo valla
evet eve sipariş olduğu için bir lahmacun 24 tl. gider kendin alırsan 23 tl. İstanbul'da durum bu ama diğer şehirdekiler sanırım 10 liranın altında alıyor
oha yani en fazla 100 tutması lazim
o seneler önceydi. bir tanesi 24 tl şu an
10 lahmacun iki salata ayran 100 TL verdim
yuh ya nerden aldn hangi şehirdesn
Adana
eğer yazdğın rakam doğruysa diyecke bir şey bulamyorum ☹️☹️☹️ ben İstanbuldayım
Neden yalan söyleyeyim
yani düşünsene ben 24 veriyorum bir tanesine burada. insanın inanası glemiyor
İçecek pahalı
neredeyse lahmacun fiyatına küçük ayran
Evet aynen öyle
İstanbul’da pahalı maalesef bizde öyle yiyoruz
uçurum gibi fark atıyoruz diğer şehirlere. adamlar 100 liraya 10 lahmacun ve üstüne ayran alıyormuş
İçinde kıyma yoktur onların😂
adanalıymş bunu diyen. sanırım oralar baya ucuz. İstanbul'da o fiyata fındık lahmacun olur anca 😂
Anadoluda daha ucuz doğru ama İstanbul'da artık her şey pahalı ya
ucuzmus canım
sen kaça alıyorsn
Pahalıymış
Sudan ucuz
Ucuz bile
Büyük ayran ve küçük aydan kaç litre
bilmiyorum da küçük ayran bir bardaklık bir şeydir herhalde. ayran almadm