Açıklanan enflasyona bağlı zamlardan memnun musunuz?

Arkadaşlar istatistik kurumumuz enflasyonu yüzde 78 küsür olarak açıkladı ve buna bağlı olarak memur ve memur emeklisine yüzde 41.69 enflasyon zammı yapıldı. Asgari ücret 5500 TL oldu ve SSK emeklisi de yüzde 42 zam aldı. Sizce bu oran yeterli mi daha fazla mı yapılmalıydı?

Evet yeterli
Hayır yeterli değil
Kararsızım
Şimdilik yeter ama sonradan yetmeyebilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Açıklanan enflasyona bağlı zamlardan memnun musunuz?
Cevapla