Dolar ve euro bu kadar önemliyse neden bizde dolar ve euro basmıyoruz?

Yani her şeyi ben mi sölim arkadaşlar

Dolar ve euro bu kadar önemliyse neden bizde dolar ve euro basmıyoruz?
Cevapla