Daha asgari ücrete zam gelmeden her şeye zam gelmeye başladı :D güncel fiyatlar aşağıda.


Evet, kullanıyorum.
Hayır
Zamlardan sonra kullanmayacağım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Daha asgari ücrete zam gelmeden her şeye zam gelmeye başladı :D güncel fiyatlar aşağıda.


Sigara Hiç aklıma gelmese iyi 😅🚬 Sigara öyle bir şey ki insana bağımlılık Yapıyor Ki Bunlardan Biri de benim 2017 Yılında Başlamıştım Ara ara Babamın sigaralarini gizlice içiyor dum Sonra memlekete gelince paket olarak almaya başladım Fazla devam etmedim Ama sonra yine aklımda Biliyorum Sağlığa zarar hiçbir faydası yok Ama bağlandık bi kere 😅
emeği gecen imza atan hepsının ASllah bın turlu belasını versın .
herıfcıler asgarıye zam yapıp aradakı vergı farkını işverene ındırım yaptı ya sankı 100 tl ındırmese ısveren odeyemeyecektı , o farkı bununla kapattılar .
az kaldı secıme aldıkları fahıs vergılerın hesabı sorulacaktır
Cevap
25Cevap
Kredi çekerek sigara almak... Galiba bize nasip olacak.
Sigara kullanıyorum
16 senedir içiyorum 10 tl iken 20 de olsa içerim dedim bugün 28 oldu içiyorum 100 de olsa içeceğim
5 yıl önce bu günleri gördüğüm için iyi ki bırakmısım diyorum.
Camel 28 olmus bir daha ki zam da bırakcam sigarayi la keske 30 olsaydi da biraksaydim ya
Kullanmıyorum ama kullanan biriyle yaşıyorum geçmiş olsun
Bende
30 lira olmasını bekliyordum 30 olsun bırakıcam
Ne zaman 28 TL oldu geçen hafta 26 liradan aldım iki paket
Esas temel gıdalar çok zamlandı sigara yapılan 2 tl hiç bir şey değil
İçmiyorum dert etmiyorum
kalbime balyoz indi gibi oldum gene 🥺
Kullanmıyorum güzelim.
Kullanmıyorum şükür
Kullanmıyorum geçmiş olsun tiryakilere
Kullanmıyorum, kullananlara geçmiş olsun...
Kullanıyorum ve devam edeceğim
İyi ki sigara içmiyorum, iyi ki hiç bulaşmadım
100 lira olsun sigara
Sigarayı acilen bırakmak lazım 😀😀
ben yeşilaycı ım anam
Kullanmıyorum.
Zaralı bişey zaten, iyi olmuş
Oha ya dark blue içiyorum 28 olmuş
içmiyorum
Hayır kullanmıyorum.
2 TL daha girdi ya
Alayım sana
Kullaniyorum
Kullanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?