Zam gelmeden önce şeker almak için halk marketlere akın ediyor çok kalabalıktı 5 kilo da ben gömdüm dursun evde.

Zam gelmeden önce şeker almak için halk marketlere akın ediyor çok kalabalıktı 5 kilo da ben gömdüm dursun evde.

Şekere 2021 Sonbahardan bu yana yani 9 ay önceye göre %300 zam geldi. Bu %67 ek bir zam herhalde. Yani 2021 Sonbaharda 5,00 TL olan 1 kilo toz şeker bugün 20 TL yarın %67 zam gelirse 33,40 TL olacak demektir. Evine şeker almayanlar ve evine şekeri alanı eleştirenler mutlu musunuz? Marketlerden şeker almadınız da ne oldu? Her indirimde 5 kilo şeker alan vatandaş %95 kâr etti. 5 TL' den alınan şeker 33,40 TL olan şekere göre %95 daha düşük fiyatlı demektir. Marketlerin deposunda ürünleri bıraktınız da veya fabrikalarda ürünleri bıraktınız da zengin mi oldunuz? Fabrikalarda ürün kalınca size 5 TL' den vereceklerini mi düşündünüz? Şaka gibisiniz.
Bu resmen koyunluk! Neden herkes şekere zam gelince protesto etmek yerine marketlere gidiyor! Ne oldu da şeker 1 senede 5 katı oldu? Ben şu an Turkiyedeyim dün 1 kg küp şeker aldım bal ikizi marka 25tl. Isvicrede konya şekeri 2 frank! Bal küpü markası ve çok lezetli. Bu halk resmen keriz yerine konmaya alışmış valla yazık size...
küresel kriz var almanya bile çöktü
Troll müsün 😂 Almanya çökmesi demek dünyanın bitmesi demek! Kıyametten önce Almanya çökmez 😂 sen en iyisi a haber dışında haberler izle 🙄 Almanyadaki enflasyonun %10'u aşacağını sanmam ama turkiyedeki enflasyon sene sonuna kadar %300ü göreceğine kesin gözüyle bakıyorum. Devlet ha bire ek vergi yolları arıyor. Akaryakıt fırlamış vergiden 1 kuruş indirim yapamıyor. Teknolojik aletlere fahiş vergi koymuş geçen ay daha da artırmış vergileri. Bu ne demek oluyor sence? Bu batış öncesi son çırpınış sinyalleri biraz akıllı ol! Bu ara bilgin olsun isvicrede benzin tl bazında bile turkiyeden daha ucuz litresi 23.5 tlye geliyor...
Biliyordum ki zaten ama şeker kullanmadığım için stoga gerek duymadım. Sadece takibe aldığım şeyler il ldu bir ay önce. Çaya zam gelmiş yani tamamlayıcı mal durur mu yerinde.
çayı şekersiz içiyosan hayat sana güzel
Hayatımda üç beyaz çok yok. Tuz, şeker ve ünlü ürünler.
Hayat yiyeceklerimiz kadar hep güzel olsa hepimize kardeşim.
Çoktan stokladım ben dünyada tahıldan tur her şeyin krizi olucak. Herkes stoklasın.
Canım kankam hemen sende almışsın 5 kg.
Cevap
4Cevap
Doldur yavrum Doldur
50 kiloluk al
Umarım o aldığın şekerleri yiyebileceğin bir ömrün olur...
Ah bu ayak takımının sürü halleri
En son ne zaman toz şeker aldığımızı hatırlamıyorum bile. O kadar gereksiz benim için. 😏
Allah devletimize zeval vermesin şeker lobisi ülkemizi bölemeyecek
migroslardan aldım gemi batıyor artık ne kurtarırsak kar önümüzü iç savaş görüyorum
Biz ne yapalım @deliyimbendeliyim bizim ülkede daha pahalı şeker 😞
Stok yapınca zam gelmeyecek mi çözümmü bu
Yapmayacağım
Gereksiz bence de yapma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?