İyi geceler arkadaşlar 🐑
Ekonominin çok iyi olduğunu düşünüyorum, benimle aynı fikirde olan var mı?
İyi geceler arkadaşlar 🐑
Yani bazılarına göre çok kötü bazılarına göre iyi, İyi diyenler akplıler ekonomi pahalılık beni etkilemiyor ama geçinemeyen çok insan vr onlara acıyrm bi an önce iktidarın değişip artık yerine geçecek herkimse 5-10 yılda düzeltmesi gerek
Ampulün yanmadığı tek ülke olsa gerek ama bu evlerdeki ampülü kast ediyorum yanlış anlaşılma olmasın arada patlıyor da hqjwjdj
Seni birine benzettim
kimee
Düşüneyim bulacağım
s ile başlıyorsa doğru olabilir jqjejdjd
S derken
bildiğin S ile başlıyordur işte devamını yazamam qjejdjd
Hah ünlü tenisçi felixe benzettim
üst taraf benzemiyor ama alt taraf belki benziyordur qjjwjwje
Ne alaka ya
kanadalı ve siyahi olanı demiyor musun alakam yok çünkü
Bence benziyor
ben siyahi değilim ama birçok özelliğimi siyahilerden almış gibiyim belki ondan benzettin quıwjwje
Siyahi olsan zaten tam benzeyeceksin
insan güzel bir şeye benzetir bee tenisçi olması dışında + bir şey göremiyorum ben o çocukta
Niye be gayet eğlenceli biri
kendisine tenis kariyeri dışında ısınamadım, kanadalı olması cezbedici ama gerisi fiyasko bence
Belki de konuşma tarzını falan sevmemissindir
Cevap
4Cevap
Bizim ekonomi boktan kanka, üniversite okuyup işe girip tecrübe kasıp yurtdışına gideceğim, benim yaşıtlarımın da çoğunun planı bu
yaşım 18
Hayırlısı kanka
sen orada mı doğdun kanks
Kanka ben Cardiff teyim Galler’de doğdum
Hiç şansım yok ya ya, neyse birkaç yıla yurtdışındayım tamam asdkjhsanda
Seninle ayni fikirde olanlari hastaneye kapatiyolla knk deli misin nesin sakaci sey senii haha
Hastanede çalıştığım için ben pek bir zorluk çekmiyorum o yönden qjwjhehdj
Türkiye'de yaşanıyorsan zaten sana iyi olur. Bir de bizim halimize bak düşman görse acır
kakajdjjd Detaya eklemesemiydim acaba üzüldüm durumunuza
Tuzu kuru böyle şeyler yazma troll de olsa. Katılan zeka eksikliği bireyler mevcut çünkü.
jajsjjsjdjd onlara çözüm bulunmaz kanka ne yapalım
Haklısın. Neyse sen bizi de kurtar. Ne iş yapıyorsun?
Sağlık teknisyeniyim ben
Hayyyda iş yaş tamsm
Bugün gidiyorum dondurma 2 tl yarin gidiyorum 4 tl diger gun 5 tl neyse
benim yaşadığım yerde hep aynı 0.5 pound artsa halk rahatsız oluyor ve zaten o da ayda yılda bir oluyor :))
Gıcık mısın djdjdjnejf
ne alaka bee
Ne demezsin çok iyi fkdmfkm
Nerde yaşıyon ki seen
Galler Cardiff
Bende seninle aynı fikirdeyim
ne güzel güderler kaksjsj
evet özellikle gurbetçiler için mük
He ayn
benimle aynı fikirde olan insanları görünce mutlu oluyorum 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?