Ekonominin çok iyi olduğunu düşünüyorum, benimle aynı fikirde olan var mı?

Not: Türkiye’de yaşamıyorum qjjwjwjehehbe
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün ekonomi güzeldi, yarın daha da güzel olacak

İyi geceler arkadaşlar 🐑
Güncellemeler
+1 yıl
🐑 🐑 a Günaydın
Ekonominin çok iyi olduğunu düşünüyorum, benimle aynı fikirde olan var mı?
Cevapla