Arkadaşlar ekonomi kötü diyenler benim aylık giderim düşük bence ekonomi kötü ama aşırı değil sizce?

Arkadaşlar ben bekarım tek kişi çalışıyorum evim kira değil kendi katımda yaşıyorum yiyeceğimi içeceğimi faturamı kendim ödüyorum ancak benim Mayıs aylık giderim sadece 2750 liraydı. Acaba ekonomi kötü diyenler fazla abartmıyor mu? Maaşım 6500 lira çoğu bana kalıyor.
Arkadaşlar ekonomi kötü diyenler benim aylık giderim düşük bence ekonomi kötü ama aşırı değil sizce?
Cevapla